Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Esther&co
#37464
Hallo luitjes, ik heb gisteren voor het eerst inkopen gedaan voor mn hondjes.
Gewoon ook om uit te proberen wat ze lekker vinden en of Scarlett(voedselallergie) er tegen kan.

Het lijstje:
Kabeljauw
Kipfilett
Kippelevertjes
Lamskotelet
Runderlappen
Schenkels

Is hierbij iets wat niet rauw gegeven kan worden?
De vis hebben ze gisteren op. Heerlijk om te zien dat ze daar zo mee bezig kunnen zijn.
Ik heb het voor mijn oudje wel moeten koken, want die eet het zo niet op.
Vandaag krijgen ze allemaal een eitje, Benieuwd wat ze er mee doen.

Ik sta open voor advies ensuggesties dussss...

Vanaf nu ben ik beginnend Barfertje hahaha
lol
Door Lizzy
#37478
Dit zijn dingen die je gewoon af en toe gaat geven of ga je zelf fulltime zelf maaltijden hiermee samenstellen?

Enne, ik zie niks dat je niet rauw kunt geven hoor 8)!

Groetjes, Lizzy
Door Janet
#37507
Houdt wel even die schenkels in de gaten. Meestal worden die gesneden (van die soep-dingen, toch?) van dragende botten. Uitstekend als recreatiebot, minder geschikt om op te eten.
Door Esther&co
#37544
Nu wil ik het nog tussendoor geven, maar mijn bedoeling is wel het straks fulltime te gaan voeren, met wat dingen erbij natuurlijk.
Maar bedankt voor de reacties
Door Lizzy
#38003
charlie schreef: Nu wil ik het nog tussendoor geven, maar mijn bedoeling is wel het straks fulltime te gaan voeren, met wat dingen erbij natuurlijk.
Maar bedankt voor de reacties
Wat ga je er nog bij geven dan? Iets van gepureerde groentes?

Wil je ook met de onderstaande ingredienten gaan barfen? Want ik denk dat je nog wel iets meer moet afwisselen in botten, spier en orgaanvlees. En eventueel ook in vis.

Welke methode wil je gaan volgen? (heb je voorkeur voor bijv. Ian B. of Tom Lonsdale?).

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door