Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bruutjevos
#379782
Mogen honden ook kabeljauwkoppen hebben??

Een kennis van mij is visboer en heeft nog kabeljauw koppen, deze week geen zalm koppen. Maar mogen en willen ze die ook goed eten??

En hoe zit dat met graat??

Ik heb de honden nog geen vis gevoerd, dus wilde eerst toch ff dat soort dingen weten. Sardines kan ik ook zo bij hem ophalen.
Door 202spots
#379785
Probeer eerst of ze hele of in stukken geknipte
sardientjes eten, als dat er in gaat dan zal het volgende keer ook wel met de kabeljauw kop lukken.
Wanneer je alleen maar de graat hebt, dan zou ik die malen en ergens anders door heen doen(groentes of pens of zo)
Door bruutjevos
#379787
202Spots schreef: Probeer eerst of ze hele of in stukken geknipte
sardientjes eten, als dat er in gaat dan zal het volgende keer ook wel met de kabeljauw kop lukken.
Wanneer je alleen maar de graat hebt, dan zou ik die malen en ergens anders door heen doen(groentes of pens of zo)
Ah okee bedankt voor de tip!!! ;D
Door essie
#381278
Hier krijgen ze ook kabeljauwkoppen, ze zijn er niet helemaal verzot op, maar volgens mij vinden ze het gewoon teveel werk om op te eten ;D.
Maar ze eten ze wel op.
Het zijn flinke koppen die ik meestal heb.
Ik geef er niks anders bij.

Een van mijn honden krijgt het niet, die gaat ervan over haar nek. Van alle vis als ik teveel geef.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door