Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#377869
Onze Pluto krijgt voor hij gaat slapen altijd een snoepje, we noemen dat zijn "benchsnoepje" omdat het eigenlijk is om hem in zijn bench te lokken voor de nacht & dan kunnen we de deuren van het salon dichtdoen.

Natuurlijk wil ik hem dan een verantwoorde knabbel geven, hij krijgt stinkende pens een pens-of rundstaafje of kalfs-runderpees. Nu vond ik gisteren in de winkel gedroogde runderlong als hondensnoep. Er staat niets op de ingrediëntenlijst van bewaarmiddelen enz...
Is dit ook goed om af & toe te geven ???

Onze kater is er in alle geval verzot op :o Hij trok de zak bijna uit mijn hand & heeft zo'n heel stuk runderlong opgegeten!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#377893
Ik gebruik gedroogde runderlong of gedroogde schapenlong ook als beloninkjes, ik knip ze in kleine stukjes.
Door *wendy*
#378897
hihi hier doen ze er een moord voor. ;D

Maarre stinken doet het minstens zo hard als gedroogde pens hoor !!! Mijn vriend weigert het te geven. Dus heb ik speciaal voor hem een doosje met Markies mergpijpjes >:(
Door Mevroi Kruim
#378968
pippy schreef: hihi hier doen ze er een moord voor. ;D

Maarre stinken doet het minstens zo hard als gedroogde pens hoor !!! Mijn vriend weigert het te geven. Dus heb ik speciaal voor hem een doosje met Markies mergpijpjes >:(
Goh, en lust 'ie dat :o :o ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op do 01 sep 2005, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door