Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pup
#377726
Heb vandaag een bevroren runderhart gekocht van 1 kilo. Er zat een behoorlijk stuk vet aan. Ik heb dit eraf gesneden (400gram :o). Het is toch niet de bedoeling dat de hond dat vet opeet? Toch??? Ik heb het allemaal weggegooid...het vet dan he ;D Heb ik daar goedf aan gedaan?
Door 202spots
#377739
Of wanneer het echt veel is,gewoon invriezen en bewaren, en af en toe 'n beetje door andere voer heen doen.
NOOOOOOOIT meer weggooien hoor!!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#377754
Als ik hart heb gesneden verdeel ik het vet over de diverse zakjes.En na ontdooien krijgen ze allemaal een stukje vet bij de rest.Dus ik gooi het ook niet weg.
Door dogsunlimited
#377781
Zonde! Ik geef ze altijd een derde deel vet erbij. De rest vries ik in porties met de kreet 'vetzakkies' en dat doe ik weer door de kipfilet of kalkoen. Of door een kale groentemix, ideaal ervoor.
Door Lil
#377846
Ik heb een grote hond met iets ondergewicht, elk vet is welkom. Ik voer het gewoon een andere keer heeft hij nauwelijks vet en dat is dan pech hebben. Het gaat erom dat over een langere tijd alles compleet is.
Door pup
#378369
Gut....wat jammer nou zeg. :( Dus dat vet heeft toch wel nut dan. De volgende keer snij ik er niks af!!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door