Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#377361
Ik ga eind deze week anderhalve dag naar Duitsland om mijn Deerhound te showen. Tja moest ook een keerjte gebeuren, haar fokker gaat zelf met haar de ring in. Ze is wel brand mager, maar goed, ik heb het nou eenmaal afgesproken.
Mijn vraag is eigelijk, hoe lang kan ik vlees buiten de vriezer houden? Ik blijf een nachtje slapen en om nou te gaan zoeken naar een slager wordt weer een trip van sightseeing duitsland (ik raak zo erg de weg kwijt, kan ik al een boek over schrijven) Dus ik dacht als ik het nou gewoon kan meenemen.
Maar hoe lang zou het kunnen? Ik heb vorig week weer vlees weggegooid, die zo stonk :P :P dat ik er misselijk van werd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#377363
Anderhalve dag moet geen probleem zijn! Gewoon het vlees voor de volgende dag vlak voor je weg gaat in bevroren staat in een koelbox stoppen met veel koelelementen erbij (of in zo'n koelbox die ook op stroom/sigerettenaansteker van de auto kan).
Door conleeuw
#377373
zo'n koelbox die op de accu van de auto draait het ik niet wel zo'n gewoon huis tuin en keuken koelbox. Dus moet kunnen.
We gaan het maar gewoon proberen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#377381
conleeuw schreef: zo'n koelbox die op de accu van de auto draait het ik niet wel zo'n gewoon huis tuin en keuken koelbox. Dus moet kunnen.
We gaan het maar gewoon proberen.
Dat moet inderdaad kunnen. Wij zijn 3 dagen naar GB geweest en hebben voor die dagen bevroren kvv in een koelbox met elementen meegenomen. Is prima gegaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door