Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#376912
Vrijdag bij de visboer doe ik mijn bestelling. Visboer vraagt me of hij de vis moet schoonmaken. "Nee, dat hoeft niet. Het is voor de honden en die krijgen het zo." Visboervrouw snelt toe: "zo, rauw, dat moet je niet doen hoor, daar worden ze agressief van" :P
Door Timmy
#376916
Ik dacht al... wat is mijn Timmetje toch agressief... en hij eet niet eens rauwe vis... ;D

Gr.
Linda
Laatst gewijzigd door Timmy op zo 28 aug 2005, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bowie
#377555
Anneke V schreef: Hoe??? Ik dacht dat ze agressief werden van het bloed van rauw vlees????
Nu ook al van vissenbloed???????? Ooooh myyyy gooodddd!!!! ;D ;) ;D
Blijft er nog maar weinig over voor ze :)
Door Lil
#377853
En dan heb je het alleen nog maar over de honden, mijn katten grommen naar elkaar als de een te dicht bij de voerbak van de andere komt (vroeger zij de een tegen de ander eet jij het maar op, ik lust die stomme brokken van de da niet). Mamma help, gevaarlijke dieren ;D ;D ;D
Door Eef+Stippels
#377876
bas rouge schreef: Vrijdag bij de visboer doe ik mijn bestelling. Visboer vraagt me of hij de vis moet schoonmaken. "Nee, dat hoeft niet. Het is voor de honden en die krijgen het zo." Visboervrouw snelt toe: "zo, rauw, dat moet je niet doen hoor, daar worden ze agressief van" :P

:o

Wat zeg je daar dan op? Dat dat mens zelf niet hoort wat ze zegt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door