Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#375570
Er ligt een kippennek met kop op mijn aanrecht te ontdooien. Ahum, nu nog de moed verzamelen om het te geven :(. Ik ben al in het BARF stadium dat ik zonder schroom kippenklauwtjes durf te geven en moet lachen als Hafan er mee gaat rondlopen terwijl er twee tenen als dracula tanden uit zijn bek steken ;D Maar die kop... ik had hem beter niet vlak voor het slapen gaan kunnen ontdooien :P
Laatst gewijzigd door Doedels op do 25 aug 2005, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#375592
O getver :-X, heb dat ook een keer gehad dat de kop er nog aan zat, maar die durfde ik niet te voeren die heb ik in de kliko gegooid :-[.

Welterusten ;)
Door Doedels
#375595
Ik denk dat ik hem straks in de tuin geef. Daar is het donker. Nou maar hopen dat ze niet een halve hersenpan voor morgen ochtend op het teras laten liggen.
Door Doedels
#375653
pup schreef: ik heb wel eens gehoord dat die koppen 's nachts tot leven komen ;D
In mijn fantasie in ieder geval wel :o
Door Doedels
#375662
NEUWS FLASH
Het monster is bedwongen. Petr heeft zich er over ontfermd. Natuurlijk met de nek het eerst naar binnen waardoor de kop extra lang zichtbaar bleef. Hij deed er heel lang over. Althans dat leek zo. Na een hoop gekraak was het beest weg en ik voel me weer een stuk barf-vaster. Stoer hoor 8) Ik zal wel dromen van draken en zevenkoppige monsters ;D
Door Doedels
#375665
Truus schreef: En zeker geen foto's gemaakt? ::) :-\ ;D
Nee, inzoemen gaat mij nog iets te ver. De volgende keer misschien. Wellicht iets voor een gruwelkabinet voor gevorderden op barfclub.
Door Truus
#375668
Doedels schreef: Nee, inzoemen gaat mij nog iets te ver. De volgende keer misschien. Wellicht iets voor een gruwelkabinet voor gevorderden op barfclub.
Dat wordt een aparte rubriek ;D
Door Laura2004
#375672
Ik had de vorige keer een (reuze)eend van bijna 4 kilo en daar hadden ze ook de kop aan laten zitten. Mijn vader wilde de kop aan Ziggy geven, maar dat vond ik echt net iets te luguber. Dan besef je ineens dat het ook een ooit heeft geleefd :'( :'(
Daar sta je als overtuigd vegetarier met al je principes :-[
Door Doedels
#375678
Laura2004 schreef: Ik had de vorige keer een (reuze)eend van bijna 4 kilo en daar hadden ze ook de kop aan laten zitten. Mijn vader wilde de kop aan Ziggy geven, maar dat vond ik echt net iets te luguber. Dan besef je ineens dat het ook een ooit heeft geleefd :'( :'(
Daar sta je als overtuigd vegetarier met al je principes :-[
Een grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.
Door Laura2004
#375685
Doedels schreef: Een grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.
Ik weet niet of ze het op kunnen eten. Ik vind het net iets te ver gaan. Die van mij hebben trouwens wel eens lamskoppen op maar daar zit de huid niet meer op, dus is het iets minder luguber. En Kai die spuugde de tandjes netjes allemaal uit en toen hadden we een terras vol met kleine tandjes. Leek net of er een moord was gepleegd :o
Door 202spots
#375696
Doedels schreef: Een grote eendenkop lijkt me nog erger. Wat doe je met die grote snavel? Kunnen ze die gewoon opeten? Maar zo'n kop in de kliko gooien lijkt me ook niks. Dan weet je dat hij er in ligt en verwijtend naar je kijkt.
Nee...niet weg gooien!! Lekker op laten kauwen!!
De kippensnavel en voetjes worden toch ook gegeten?
De eendesnavel is misschien ietsie meer rubberachtig? ;D
Maar 't word wel naar binnen gewerkt hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door