Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door chrisje
#374028
Welke botten van een kalf kan ik nu het best geven? De wervel, schouder, nek, rib, ... ? De reden dat ik dit vraag is dat ik morgen bij de slager vanalles kan gaan halen omdat ze vandaag een kalf hebben uitgebeend. Omdat ik nog echt wel een leek ben (geef sinds twee maanden CB) weet ik niet echt wat ik moet vragen. In de bibliotheek heb ik wel wat gevonden, maar niet wat ik echt zocht. Ik wil niets mislopen bij de slager omdat ze dit maar één keer om de twee of drie weken doen, maar ik wil ook niet met teveel rommel zitten, he :-[ ;D
Door 202spots
#374036
Geluksvogel!!! :D
ALLES meenemen, behalve de poten!
Vergeet ook de pens en de organen niet!!
ALLES is goed.
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 22 aug 2005, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#374047
Rommel is dit echt niet hoor, je hebt heel veel mazzel ! Je moet geen botten van dragende delen meenemen, de rest is allemaal prima. Ik hoop dat je een groot vriezertje hebt :D.
Door Doedels
#374056
chrisje schreef: Welke botten van een kalf kan ik nu het best geven? De wervel, schouder, nek, rib, ... ? De reden dat ik dit vraag is dat ik morgen bij de slager vanalles kan gaan halen omdat ze vandaag een kalf hebben uitgebeend. Omdat ik nog echt wel een leek ben (geef sinds twee maanden CB) weet ik niet echt wat ik moet vragen. In de bibliotheek heb ik wel wat gevonden, maar niet wat ik echt zocht. Ik wil niets mislopen bij de slager omdat ze dit maar één keer om de twee of drie weken doen, maar ik wil ook niet met teveel rommel zitten, he :-[ ;D
Jij hebt een luxe probleem ;D Vergeet de strot, hart en lever niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door