Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#36859
Mag je sardientjes uit een blikje (in plantaardige olie) geven ?
Joey wil nog steeds niet goed eten .. :(
Hij is nu echt een wandelend skelet geworden ...
Soms gaat het een dag heel erg goed, voor zijn doen en ben ik blij, dat ie eindelijk wat lekker vind, maar dan wil hij het de volgende dag alweer niet hebben ...
Vandaag heeft hij 2 witte boterhammen met een beetje pens, witte rijst met een heel klein beetje CB en witte rijst met een beetje gekookte kipfilet gegegeten ....
Dat is voor zijn doen nu een goede score :(
Voor de afwisseling zou ik hem eens wat rijst met vis willen geven .... Moet dat alleen verse vis zijn, of mag dat ook uit blik.
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 02 jan 2004, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#36860
sorry foutje
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 02 jan 2004, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#36874
Sorry foutje? Wilde je deze vraag eigenlijk niet stellen ;D?

Ik vind zelf rauwe/verse vis beter, maar af en toe vis uit een blikje: daar is niks mis mee hoor! Je kunt de vis het beste wel goed uit laten lekken omdat sommige honden aan de diarree gaan van de hoeveelheid olie in de blikjes.

Groetjes, Lizzy
Door K@rin
#36892
Lizzy schreef: Sorry foutje? Wilde je deze vraag eigenlijk niet stellen ;D?


Groetjes, Lizzy
Ja, ik wilde hem WEL stellen ;D
Maar .......... ik moest ff een paar typfoutjes herstellen en drukte toen op citeer, met het gevolg, dat daar de hele tekst weer stond ...
Kon het niet helemaal verwijderen, dus moest ff wat typen ;D

v.w.b. de sardientjes, OK dan probeer ik, in geval van nood, dit weekend een blikje en zal volgende week wat vers op de markt halen en vries dat dan in ...
Door DimmChaya
#37357
Ik geef op wedstrijden altijd een blikje sardientjes door het water met olie en al dit is om het wateraantrekkelijk te maken ze moeten twee urr van tevoren een liter wegdrinken in het begin was hun ontlasting dunner

een hond kan hier aan wennen netzoals vetten wanneer je het vet percentage gaat verhogen gaan ze vaak ook aan de race vooral als je maaltijd uit 60 % vet bestaat ook hier wennen ze aan

maargoed zoals lizzy al zei laat het anders lekker uitlekken of neem sardientjes op waterbasiss
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door