Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Podenji
#372869
hallo ik weer met mijn vragen :-\

mijn honden willen du sgeen vis, geen verse vis geen uit blik behalve tonijn maar dat gaat ook met lange tanden
nu willen ze wel ontdooide vissticks ???is dat een alternatief? of in elk geval misschien om ze zo andere vis aan te leren?
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#372880
Podenji schreef: hallo ik weer met mijn vragen :-\

mijn honden willen du sgeen vis, geen verse vis geen uit blik behalve tonijn maar dat gaat ook met lange tanden
nu willen ze wel ontdooide vissticks ???is dat een alternatief? of in elk geval misschien om ze zo andere vis aan te leren?
Ik weet niet wat er allemaal nog meer in vissticks zijn behalve vis :-\ Er zit natuurlijk wel een paneerlaagje omheen.
Gebruikersavatar
Door Binno
#372889
Eten ze die vierkante schijfjes koolvis (denk ik) uit de diepvries ook niet? Je weet wel, diegene die dikwijls per 10 schijfjes van 100gr verpakt zijn... Dat ging er hier al van de eerste dag in terwijl ze voor andere vis nog hun neus ophaalden. ;)
Door Lizzy
#372893
Nou, ik denk dat je geen gepaneerde koolvisfilet moet geven... De paneerlaag lijkt me niet zo.... Daarnaast is witvis (dus ook koolvis) nou niet de beste vis die je je hond kunt voorzetten (vette vis is beter). Ik geloof dat ik het zou opgeven als ik jou was..... (sardien/makreel uit blik lusten ze ook niet ???).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door