Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lara
#37109
Nou laat ik gewoon de vraag hier eens bijdehand stellen ;D

Heeft iemand hier leuke / interessante artikels over Vers Vlees / BARF welke ik zou mogen gebruiken op onze website?

Dan kan ik op onze website ook informatie wijden aan Voeding van de hond. Dat mist nog op onze site ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#37261
Ik heb wel pagina's over voeding op mijn site staan ,die mag je wel linken of kopieeren als je er iets mee kan.
Door Lizzy
#37335
Onder "Over ons forum - advertentie onze hond - ongeveer pagina 7" staat een stukje tekst dat ik voor en aantal rasverenigingen heb geschreven. En in de bieb heb ik (Lizzy en admin) wat stukjes over verse/rauwe voeding en barf geschreven. Met naam auteur (Lizzy Plat-Coelers) en de url van barfplaats mag je deze (als je dat zou willen hoor ;D) wel overnemen.
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 03 jan 2004, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#37336
Ik zal van jullie beide even kijken en eventueel plaatsen.
Bronvermelding is geen probleem ;) Heb ik wel meer.
Deze pagina staat al gelinkt bij links :P

Alvast bedankt 8)
Door Lara
#37565
sylvia schreef: Ik heb wel pagina's over voeding op mijn site staan ,die mag je wel linken of kopieeren als je er iets mee kan.
Wil jij ook bronvermelding hebben?

Ik zie net dat jij het ook van Lizzy al heb 1 gedeelte ;)
Ik ben even druk aan het lezen wat ik allemaal kan plaatsen ;)
Laatst gewijzigd door Lara op zo 04 jan 2004, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#37574
Lizzy, heb je dat artikel (ik heb het gevonden pagina 8 ;) ) ook naar de Weimaraner vereniging gestuurd?? Ik heb het namelijk nog niet zien terugkomen in het clubblad.......
Laatst gewijzigd door Lara op zo 04 jan 2004, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#37576
Zijn de stukjes al vertaald naar engels??

Zo niet.....
Mogen de stukjes vertaald worden naar het engels?
Door Lizzy
#37581
Lara schreef: Lizzy, heb je dat artikel (ik heb het gevonden pagina 8 ;) ) ook naar de Weimaraner vereniging gestuurd?? Ik heb het namelijk nog niet zien terugkomen in het clubblad.......
Nee, deze is niet naar de Weimaraner vereniging gestuurd. Het zijn overigens de Barfplaatsleden geweest die dit stukje naar hun rasvereniging hebben gestuurd. Vandaar dat ik het ook redelijk positief heb gehouden ;D.

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 04 jan 2004, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#37583
Lara schreef: Zijn de stukjes al vertaald naar engels??

Zo niet.....
Mogen de stukjes vertaald worden naar het engels?
Nee, ik heb ze niet naar het Engels vertaald dus wat mij betreft mag je dat doen hoor! Ik wil het ook doen als je dat liever hebt.....
Groetjes, Lizzy
Door Lara
#37587
Lizzy schreef: Nee, deze is niet naar de Weimaraner vereniging gestuurd. Het zijn overigens de Barfplaatsleden geweest die dit stukje naar hun rasvereniging hebben gestuurd. Vandaar dat ik het ook redelijk positief heb gehouden ;D.

Groetjes, Lizzy
Ok, normaal wordt namelijk elk ingezonden stukje geplaatst in het clubblad vandaar mijn vraag ;)
Ik ga er op onze site dus meer vertellen over voeding.
En zal jou stukje ook even naar de vereniging sturen. he kan nog net voor de sluitingsdatum van het volgende clubblad. ;)
Door Lara
#37590
Lizzy schreef: Nee, ik heb ze niet naar het Engels vertaald dus wat mij betreft mag je dat doen hoor! Ik wil het ook doen als je dat liever hebt.....
Groetjes, Lizzy
Het maakt mij niet uit wie het doet ::) Maar bij mij / ons zal het niet zo snel gaan ;)
Ik weet niet of je tijd hebt....... En anders doe ik het rustig op het gemakjes ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#37599
Lara schreef:
Wil jij ook bronvermelding hebben?

Ik zie net dat jij het ook van Lizzy al heb 1 gedeelte ;)
Ik ben even druk aan het lezen wat ik allemaal kan plaatsen ;)
Er staat ook en stukje van mezelf ,als je wilt mag je dat gebruiken.
Door Lara
#37604
sylvia schreef:
Er staat ook en stukje van mezelf ,als je wilt mag je dat gebruiken.
Jij bedoelt het stukje bij Voeding zelf??
Ik dacht namelijk dat dat ook Bronvermelding was aangezien er boven en onder ook een link staat.

Sorry, blonT he ;D ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#37753
Lara schreef:
Jij bedoelt het stukje bij Voeding zelf??
Ik dacht namelijk dat dat ook Bronvermelding was aangezien er boven en onder ook een link staat.

Sorry, blonT he ;D ;)
Nee das geen bronvermelding,maar aangezien het vormvaste sites zijn heb je geen pagina zonder een link plaats of foto plaats (heel lastig) als je die leeg laat krijg je gaten op je site vandaar dat ik er links neer gezet heb.Maar als ik er echt zin in heb en het geduld ga ik een met de dreamweaver spelen en kijken of ik helemaal zelf een site kan bouwen,maar tot dan...... :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door