Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#371074
Hoi! Weer even een vraagje was net aan t spitten op hier op deze topics en kwam als beloningen oa noten tegen. Zijn dat gewoon noten die je in de supermarkt kunt kopen of is dat echt bij een reformzaak vandaan? Gebruik nu nog wat brokjes( weliswaar zonder chemische zooi) en van die trainingssnoepjes maar daar zit volgens mij wel van alles in..en wil dus ook alternatieven hiervoor en aangezien de doggies hier aan t puberen zijn en labjes zijn willen ze dus alleen werken voor wat lekkers! En nu las ik ineens dat die runderkauwstaven niet goed zouden zijn? Is dat niet op natuurbasis dan wil ze naast hun kvv wat al beter schijnt te zijn voor hun tanden toch wel wat te kluiven geven!

Bedankt weer!
Door Laura2004
#371160
Ik koop mijn rauwe noten gewoon bij de turk/ marokkaan op de markt. Ze verkopen daar ook rijst en olijven en ook noten voor een betaalbare prijs ;)
Door Anneke V
#372113
Laura2004 schreef: Ik koop mijn rauwe noten gewoon bij de turk/ marokkaan op de markt. Ze verkopen daar ook rijst en olijven en ook noten voor een betaalbare prijs ;)
Ik zou dringend eens naar de stad moeten verhuizen... :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door