Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#367099
Bo heeft net besloten dat hij niet erg van duif houd , aan een stuk eet hij het echt niet dus ik heb het gemalen en vermengt met Bibi , ik weet niet of jullie je een voorstelling kunnen maken van een kind dat het lekkers tussen het vies uitpriegelt ? Zo zag het bij Bo eruit dus hij probeerde uit alle macht om de Bibi wel op te likken en de duif niet.
Toch hou ik nog hoop ik probeer gewoon of hij het gaat waarderen door het met Bibi te mixen en langzaam de Bibi af te bouwen maar ik denk niet dat Bo voor z'n verjaardag duif op het menu wil ;D
Door Lizzy
#367112
Yep. Ik heb er 200% beeld bij... ik heb mijn honden namelijk ook wel eens alle drie een hele duif gegeven. Brutus heeft ermee staan pielen en keek erbij of ik hem wilde vergiftigen. Pinkel plukte er drie keer aan en liep beledigd weg. En Whoofer vrat het op. Omdat ze het zonde vond. Niet omdat ze het lekker vond. Ze besloot ook die van Brutus dan maar op te vreten. Ook omdat ze het zonde vond. Vervolgens liep ze naar binnen en kotste het hele zooitje voor mijn neus weer uit :-X
Door Cathelijn
#367190
ik begin steeds benieuwder te worden wat Jonas zou doen met duif. Er was er gisteren wel eentje verdronken in de vijver :'( maar toch maar niet gegeven.
Door henneke
#367586
nou de duif schrap ik definitief uit het menu , vanochtend nog een keer Bibi met duif gemengt gegeven en nog geen 5 minuten later zat ik mijn kleed te soppen om het restand eruit te krijgen , hij vind het dus echt heel erg smerig :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door