Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tine
#365908
Ik had eergisteren een pakje smuldier gekocht...........Mensen nofg an toe,wat stonk die zooi!!!!!! Mijn poezels gingen er met een grote boog om heen........Ik koop dat dus niet weer...Normaal dat dat zo stinkt?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#365920
Ik vind smuldier ook giga stinken en mijn honden vinden het ook niks
Door Debora
#365938
De hond hier lust het wel eigenlijk....volgens mij heb ik zelfs ooit lamshart van smuldier aan de kat gegeven (er was toen nog 1 die versvlees at) en dat vrat ie heerlijk op! ;D
Door amber2
#366182
Aan onze kat zou ik alleen de lamshart en de kip (enkelvoudige versies) geven. Het de afgelopen dagen de kip-versie gegeven omdat we tijdelijk even geen kvv hadden en dit at hij goed.
Door Birgit
#366285
sylvia schreef: Ik vind smuldier ook giga stinken en mijn honden vinden het ook niks
Ik heb ook een tijdje ter overbrugging Smuldier gegeven, en vond het ook stinken.
Maar Tos vond het heerlijk. Sam, de kat at en eet hart van Smuldier.
Maare....ik vind niet 1 versvlees lekker ruiken hoor! ;D ;D
Door Lizzy
#366288
Ik snap echt werkelijk niet waarom Smuldier zo moet meuren. Dat is een vraag die eigenlijk best eens aan de fabrikant gesteld mag worden, want ik vind de lucht echt niet normaal. Ik bereid hier iedere dag vers/rauw eten voor mijn honden. Van kopvlees tot vlees tot orgaanvlees tot botten tot de vuilste schapen en runderpenzen. En nog nooit heeft iets hier zo gemeurd als een pakje Smuldier.....
Door yvonne1961
#366350
Ik ben misschien een rare, maar ik vind smuldier(compleet) eigenlijk wel lekker ruiken :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#366395
yvonne1961 schreef: Ik ben misschien een rare, maar ik vind smuldier(compleet) eigenlijk wel lekker ruiken :P
ehh ja, smaken verschillen ;D
Door yvonne1961
#366417
Als kind logeerde ik graag bij een tante op een boerderij in Friesland. Dan speelde ik in de stallen bij de koeien. De geur van smuldier doet me denken aan die tijd. Best een prettige associatie ;)
Door jeanne
#366707
bij gebrek aan hele pens, geef ik ook wel eens een bakje pens van smuldier, het ruikt inderdaad sterker, maar de honden vinden het heerlijk. Zelfs de kat lust het ook. Maar de hart versie van smuldier vind ik 3 keer niks!!! Dat ziet er echt niet uit, rode waterige smurrie :-X
Dat heb ik dus ook maar 1 keer gekocht en nooit weer, dan maar wat meer uitgeven aan vers runder of lamshart ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#366799
yvonne1961 schreef: Als kind logeerde ik graag bij een tante op een boerderij in Friesland. Dan speelde ik in de stallen bij de koeien. De geur van smuldier doet me denken aan die tijd. Best een prettige associatie ;)
Het ruikt dus naar mest ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door