Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#358922
Gisterenavond ben ik vergeten de kuikens eruit te leggen, dus vanmorgen niente kuikens voor het kattenontbijt.
De volwassen katten barfen maar de kittens kregen/krijgen hoofdzakelijk bibi en daarnaast barfmaaltijden, dit voornamelijk daar ik nog steeds geen fatsoenlijke molen heb ::). Maar oke nu heeft Pyts toch wel een grote voorkeur voor de barfmaaltijden.
Vanmorgen kwam ik beneden en zoals iedere morgen is het de honden naar buiten, Phoebe en Pyts naar buiten en Boris naar binnen die al gestrest heen en weer gaat lopen op de eettafel, waar blijven die gougele rakkers :P :P :P Dan krijgen de grote kuikens in de bijkeuken en Pyts krijgt 1 kuiken in de woonkamer , met de deur dicht (anders wordt haar kuiken ontvoerd) Maar helaas kuikens vergeten dus voor de grote wat lam gesneden en voor Pyts wat kvv op een schotel, ik zei PYTS en Pyts rennen als een gek ja ja ja ja ik krijg een kuiken...........ik zet het bakje neer met Pyts erbij, en Pyts rende net zo hard weer mee terug ......verkeerde voer, het is ochtend......ik wil zo'n gele struisvogel..... >:( ze heeft uit nijd ook geen hap kvv gegeten ;D
Door Nelly
#360543
Hahaha, herken het; ben gister begonnen met SR kippenekken te voeren, platgeslagen , en hij vindt z'n bibi nu ook maar zo lala ::) Moet je hem zien kanen joh, op zo'n nek en moet je die botjes horen kraken! :D Ben benieuwd wat-ie straks van het runderhart vindt, dat ik voor hem heb uitgelegd. Hij rook er al heel geinteresserd aan, terwijl het nog bevroren was.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door