Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Flatcoat4ever!
#355163
Hoi allemaal,
Komende vrijdag ga ik een weekje naar de Belgische Ardennen :D, nu neem ik voor het weekend eten voor Flash mee in een koelbox, maar vanaf maandag zal ik het daar moeten kopen, reuze spannend wat 'k weet natuurlijk niet of ik daar kan vinden wat ik zoek :-\ en 't moet ook geen dagtaak worden, in geval van nood zal ik mijn toevlucht nemen tot KVV.
Heeft iemand tips? bv over winkels/slagerijen is er bv een Aldi of Lidl in Belgié ???
Door Peet
#355233
Ook in de B-Ardennen zullen ze slagerijen hebben hoor ;)..maar het helpt als je aangeeft in welke plaats, of in welke omgeving je naar toe gaat.

Dan kunnen de Belgische Barfers hier je vast helpen :D
Door danielle1980
#355239
ik ga al vanaf ik klein was op vakantie naar de ardennen er zijn genoeg supermarkten die echt heeeeel mooi en goedkoop vlees hebben. 8)
de slagers hebben soms ook hele mooie dingen en ook daar heb je islamitische slagers.
dus denk dat je best mooie maaltijden kunt maken.
en anders verkopen ze in belgie ook nog duck. ;)
Door Flatcoat4ever!
#355269
Peet schreef: ..maar het helpt als je aangeeft in welke plaats, of in welke omgeving je naar toe gaat.

Dan kunnen de Belgische Barfers hier je vast helpen :D
:-[ stom = Basse-Bodeux
Door Sofie
#366703
Flatcoat4ever! schreef: Bedankt voor de tips, ben al weer terug en 't eten vinden was inderdaad geen probleem!
Ah gelukkig... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door