LOL!
Ik geloof dat ik blij ben dat mijn "reuen" per ongeluk toch weer teven zijn geworden...
Eigenlijk zocht ik bij zowel Skye als Ciske een reu omdat ik me heb laten vertellen dat dat beter samen gaat dan meerdere teven.
Maar ik vond alleen teven.. dus tja... ik ben ook een echt teven mens denk ik. En vooralsnog gaat dat ook altijd goed. Maar ze moeten geen ruzie over eten krijgen.
Nou moet ik wel zeggen dat herders / werkhonden echt makkelijker op te voeden zijn dan de meer zelfstandige honden.
Zeker bij een hond met sledehondenbloed heb ik het "wandelen zonder trekken" opgegeven... niet te doen. Het is nu "wandelen zonder arm uit de kom te sleuren" en dat begint nu redelijk te lukken, mits ik maar vaak genoeg herhaal en herinner...
Mevrouw Sleur heeft met haar 17 maandjes de doofheid van Skye overgenomen... schijnt heel besmettelijk te zijn. Zeker buiten zitten die dingen er echt voor de sier, dat is puur voor het schooien om koekjes... En om katten te horen. Wat dat mens aan de andere kant van de riem te zeggen heeft is niet zo belangrijk, zegt Ciske.
Succes met je puber.
Karen