Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Charlie Angel schreef:Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe die gaan worden. Ervaar je het als rustgevend?
Ja ik vind het wel ontspannend.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Kaela
Op verzoek! Kampeerfoto’s

In de speeltuin
IMG_0918.jpeg
IMG_0918.jpeg (6.77 MiB) 1262 keer bekeken
Ons uitzicht vanaf de tent
IMG_0959.jpeg
IMG_0959.jpeg (6.63 MiB) 1262 keer bekeken
Bij de tent
IMG_0961.jpeg
IMG_0961.jpeg (6.41 MiB) 1262 keer bekeken
Door Kaela
frodo quin schreef: wo 18 sep 2024, 20:46 Wat leuk! Wel handig, sanitair zo dicht bij de tent of moet er dan ook veel volk bij jouw tent zijn om het te gebruiken?
Los van het feit dat er bijna niemand is, dit is prive. Echt ideaal, want ik kan niet steeds de hele camping over om naar de wc te moeten met de dwarse dreumes. Dat zou op zichzelf al een dagvullend programma worden.
Ik wil in het voorjaar weer en waar ik ook heen ga, eigen sanitair is een vereiste! Maakt kamperen echt zoveel fijner! Al is de super coole speeltuin Nina’s prioriteit!
Door frodo quin
Kaela schreef: wo 18 sep 2024, 21:07 Los van het feit dat er bijna niemand is, dit is prive. Echt ideaal, want ik kan niet steeds de hele camping over om naar de wc te moeten met de dwarse dreumes. Dat zou op zichzelf al een dagvullend programma worden.
Ik wil in het voorjaar weer en waar ik ook heen ga, eigen sanitair is een vereiste! Maakt kamperen echt zoveel fijner! Al is de super coole speeltuin Nina’s prioriteit!
Echt zalig. En met een jong kind echt wel heel handig. Zo zou ik het ook nog zien zitten.
Door Kaela
Charlie Angel schreef: do 19 sep 2024, 15:36 Ziet er heerlijk uit Karin! En die speeltuin maakt een hoop goed van het geklaag in het andere topic!Afbeelding
Hoe lang blijven jullie?
Geniet ervan! Afbeelding
We zijn vandaag weer naar huis gegaan. Ik vond 2 nachten mooi om uit te proberen hoe het zou bevallen.

Vannacht had ze heel erg pijn in haar oren. Of van de doorkomende kiezen. Of allebei. In ieder geval heeft ze twee keer luchtalarm gegeven. Gelukkig hielp extra pijnstilling en toen kon iedereen weer slapen. Maar toen we wakker werden was het mistig en alles nat. Dus heb ik de boel in de auto gegooid en zijn we naar huis gegaan.

Van het voorjaar wil ik weer gaan. Dan hopelijk zonder oorpijn. Want ik vond het ondanks dat echt super leuk!
Door Charlie Angel
Kaela schreef: We zijn vandaag weer naar huis gegaan. Ik vond 2 nachten mooi om uit te proberen hoe het zou bevallen.

Vannacht had ze heel erg pijn in haar oren. Of van de doorkomende kiezen. Of allebei. In ieder geval heeft ze twee keer luchtalarm gegeven. Gelukkig hielp extra pijnstilling en toen kon iedereen weer slapen. Maar toen we wakker werden was het mistig en alles nat. Dus heb ik de boel in de auto gegooid en zijn we naar huis gegaan.

Van het voorjaar wil ik weer gaan. Dan hopelijk zonder oorpijn. Want ik vond het ondanks dat echt super leuk!
Groot gelijk dan ja! Hopelijk in het voorjaar vaker. Waar zaten jullie dan?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door