Charlie Angel schreef:Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe die gaan worden. Ervaar je het als rustgevend?Ja ik vind het wel ontspannend.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef:Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe die gaan worden. Ervaar je het als rustgevend?Ja ik vind het wel ontspannend.
hannabelgje schreef:Ja ik vind het wel ontspannend.Mooi, dus lekker af en toe rust pakken en aan de gang.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
frodo quin schreef: ↑wo 18 sep 2024, 20:46 Wat leuk! Wel handig, sanitair zo dicht bij de tent of moet er dan ook veel volk bij jouw tent zijn om het te gebruiken?Los van het feit dat er bijna niemand is, dit is prive. Echt ideaal, want ik kan niet steeds de hele camping over om naar de wc te moeten met de dwarse dreumes. Dat zou op zichzelf al een dagvullend programma worden.
Kaela schreef: ↑wo 18 sep 2024, 21:07 Los van het feit dat er bijna niemand is, dit is prive. Echt ideaal, want ik kan niet steeds de hele camping over om naar de wc te moeten met de dwarse dreumes. Dat zou op zichzelf al een dagvullend programma worden.Echt zalig. En met een jong kind echt wel heel handig. Zo zou ik het ook nog zien zitten.
Ik wil in het voorjaar weer en waar ik ook heen ga, eigen sanitair is een vereiste! Maakt kamperen echt zoveel fijner! Al is de super coole speeltuin Nina’s prioriteit!
Charlie Angel schreef: ↑do 19 sep 2024, 15:36 Ziet er heerlijk uit Karin! En die speeltuin maakt een hoop goed van het geklaag in het andere topic!We zijn vandaag weer naar huis gegaan. Ik vond 2 nachten mooi om uit te proberen hoe het zou bevallen.
Hoe lang blijven jullie?
Geniet ervan!![]()
Kaela schreef: We zijn vandaag weer naar huis gegaan. Ik vond 2 nachten mooi om uit te proberen hoe het zou bevallen.Groot gelijk dan ja! Hopelijk in het voorjaar vaker. Waar zaten jullie dan?
Vannacht had ze heel erg pijn in haar oren. Of van de doorkomende kiezen. Of allebei. In ieder geval heeft ze twee keer luchtalarm gegeven. Gelukkig hielp extra pijnstilling en toen kon iedereen weer slapen. Maar toen we wakker werden was het mistig en alles nat. Dus heb ik de boel in de auto gegooid en zijn we naar huis gegaan.
Van het voorjaar wil ik weer gaan. Dan hopelijk zonder oorpijn. Want ik vond het ondanks dat echt super leuk!