Juni: trui aam en achterdeur dicht anders is het te koud.....
Een ding veranderd gelukkig

Nee trouwens 2e : grasaren
Dus dan zou het net zo goed mooi weer kunnen zijn

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 13 jun 2024, 07:17 Er staan er regelmatig te koop bij Schotland en bij NoorwegenEcht?? Hoe zien die er uit? Kale rotsen? Ruig en koud?![]()
frodo quin schreef: Dank je wel.En merk je dan dat er over het geheel wel een iets stijgende lijn is ondanks die ups en downs of merk je ook dat niet? Krijg jij trouwens therapie oid?
Bwah, de ene dag lukt dat beter dan de andere. Werken is inderdaad totaal geen optie momenteel. Niet dat ik mijn werk zelf mis, maar financieel is dat wel rot. Voor een paar maand kon ik wel overbruggen, maar niet zo lang. Ik probeer er niet teveel aan te denken, want anders is de stress helemaal onhoudbaar.
En ja, de ene dag lukt al beter dan de andere. Meer niet dan wel, maar dat probeer ik zo goed mogelijk te aanvaarden. Het lastigste is dat ik al zo lang niet kzn denken. Mijn heel hoofd blokkeert.
Deze ochtend iig een fijne grote wandeling gemaakt zonder incidenten. En zelfs heel de tijd droog en aangename temperatuur. Nu wel weer stikkapot en moet toch echt dringend een hoop doen, maar zal eerst een paar uur zetel zijn.
kiara schreef: Ja dat had ik ook op de camping droog weer op 1 avond na. Weet niet hoe het nu is daar.Oh, staat die draaimolen daar het gehele jaar? Het is niet van een kermis of zo dan. Bahbah.
Nee de draaimolen staat eigenlijk nooit stil helaas![]()
O dat is klote die herrie, en jagen nu , rare tijd met al die jonge dieren.
Ik begrijp er geen jota van kwa jagen, klagen dat de wolf schapen op breed, tja als je de natuurlijke prooien afschiet heeft de wolf weinig keus. Maar ja wie ben ik om dat te snappen![]()
Gelukkig hier nog niks gehoord kwa knallen.
En jou draaimolen?
Charlie Angel schreef: ↑do 13 jun 2024, 13:50 En merk je dan dat er over het geheel wel een iets stijgende lijn is ondanks die ups en downs of merk je ook dat niet? Krijg jij trouwens therapie oid?Neen denk dat dat het lastige is. Het gaat slechter. Maar alles in mij zit zo geblokkeerd dat ik ook niets kan verwerken.ook geen nieuwe nare ervaringen en die zijn natuurlijk frequenter als je hoofd het niet meer doet.
Ja dat hoofd herken ik zo goed, lijkt soms wel of je de hersenen van een klein kind hebt. Blokkeren, niet op woorden komen of iets doen of zeggen wat helemaal niet de bedoeling is. Geheugen ook zo slecht?
Fijn dat deze ochtend dan zo goed was, wandelen is heerlijk maar dood vermoeiend natuurlijk. En iedere keer afwegen rust of toch iets doen. Maar je weet als je toch iets doet dat je je dan uiteindelijk nog beroerder voelt. Dus heel verstandig om te kiezen voor de zetel.
Wees heel lief voor jezelf.
Die huizen die gerenoveerd worden staan achter ons zeg maar. Wij zitten in een koopwoning, dan nog een rij koopwoningen grenzend aan onze achtertuin en dan daarna dat blok zijn ze volledig aan het renoveren, dat zijn huurwoningen. En ja, het is ook echt nodig maar dat lawaai, elke ochtend vanaf 8 uur. Ik weet ook niet of de mensen nog in die huizen zitten, want dan zou ik echt met ze te doen hebben. Maar het is teveel geluid. Maar goed, het zij zo.
Charlie Angel schreef: ↑do 13 jun 2024, 13:54 Oh, staat die draaimolen daar het gehele jaar? Het is niet van een kermis of zo dan. Bahbah.Ik bedoel de draaimolen in mijn hoofd
Het jagen is echt op de landerijen om de gewassen te beschermen, het gebeurd ook niet vaak, maar nu was het echt blijkbaar nodig. Gelukkig is dat nu afgelopen.
pike schreef: ↑do 13 jun 2024, 10:12 Echt?? Hoe zien die er uit? Kale rotsen? Ruig en koud?Wisselend, kan zowel in zee zijn als in een meer, soms met een huisje en soms niet. Kouder dan in NL denk ik, en meer stormen dan in het binnenland? Heb paar plaatjes gevonden uit een oud krantenartikel maar krijg een foutmelding. Eentje lukt
Siberienne schreef: ↑do 13 jun 2024, 19:11 Wisselend, kan zowel in zee zijn als in een meer, soms met een huisje en soms niet. Kouder dan in NL denk ik, en meer stormen dan in het binnenland? Heb paar plaatjes gevonden uit een oud krantenartikel maar krijg een foutmelding. Eentje luktOh wat mooi. Toch al dichter dan Panama en het noorden van Canada.
IMG_1136.jpeg
Siberienne schreef: ↑do 13 jun 2024, 19:11 Wisselend, kan zowel in zee zijn als in een meer, soms met een huisje en soms niet. Kouder dan in NL denk ik, en meer stormen dan in het binnenland? Heb paar plaatjes gevonden uit een oud krantenartikel maar krijg een foutmelding. Eentje luktWauw echt mooi
IMG_1136.jpeg
pike schreef: ↑do 13 jun 2024, 22:22 Oh wat een gaaf eilandjeWeet eigenlijk niet zo goed wat het moet kosten, of beter gezegd dat kan erg variëren afhankelijk van waar het ligt en hoe groot en wat voor huis erop staat.![]()
wel een beetje laag. Zo te zien is het ook nog eens laagwater want die steigers liggen een behoorlijk stuk hoger. Hoeveel moet zoiets nou eigenlijk kosten??
Maar hoe moet dat als je een doos melk wil halen en een broodje? Dat wordt vis vangen![]()
En er is vast geen internet
![]()
en geen ontvangst op je telefoon
![]()
Maar je kan er met een gerust hart je hond los laten lopen
![]()
frodo quin schreef: Neen denk dat dat het lastige is. Het gaat slechter. Maar alles in mij zit zo geblokkeerd dat ik ook niets kan verwerken.ook geen nieuwe nare ervaringen en die zijn natuurlijk frequenter als je hoofd het niet meer doet.Dus bij jou is dat net zo. Het is toch bizar, ben je al zoveel maanden verder en het schiet niets op. Dat maakt zo gigantisch moedeloos.
Ja ik ga al van vorige zomer bij een psycholoog en een psychiater. Zelfs medicatie al geprobeerd, maar dan wordt ik nog explosiever, dus dat was het hem niet.
Gelukkig nog wat ruimte tussen jou en de werken. Ik hoop voor die mensen dat het gebouw leeg staat.
Charlie Angel schreef: ↑vr 14 jun 2024, 15:01 Ah sorry Kiara, dat had ik even niet door. Niet helder en dat bedoel ik dus met soms denken als een kind. Ik had dat niet bedacht.Geeft niet heb ik ook heel vaak last van
Maar ik snap het. Die heb ik ook en die draait net als bij jou overuren. Die staat alleen even stil als je slaapt waarschijnlijk, maar dat is ook niet lang.
Sliep jij in je vakantie ook zoveel dieper en beter dan thuis?