Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
In Nederland is inderdaad 42 weken de grens PoP. Pittig voor je dochter om met de hitte hoogzwanger te zijn Ronald! Hopelijk gaat alles uiteindelijk voorspoedig en mag je vlot je kleinkind gezond en wel in de armen sluiten!

Ik ben blij nu niet in Nederland te zitten met de hitte. Al is het hier met 25 graden ook zeker niet koud, helemaal niet in de stad. Morgen huurauto ophalen zodat we ook buiten de stad kunnen komen :) Vanmorgen op zee was het heerlijk met verkoelende wind erbij :cool:
Door pearlsofpassion
Ale, het is weer van dat ze. Herfst. Regen, regen, regen... en de tuin een modderpoel.

Ik denk dat ik maar eens een grondboor ga kopen om te proberen het iets beter onder controle te krijgen.
Door frodo quin
Hier ook echt drama. Het is lastig overeind blijven in de tuin en telkens als het droog zou zijn is het toch niet zo. Ik heb het idee dat het sinds half juni nauwelijks gestopt is met regenen op een paar droge weken na. Veel in de moestuin is ook mislukt door schimmel.
Door pearlsofpassion
Ja, ik ben er weer.
Ik ben die regen ondertussen echt spuugzat. En de winter is nog niet eens begonnen... :-\
De voorspellingen helpen ook niet echt mee. Ze geven droog weer maar een aantal uren voorheen komt er toch steeds weer regen op te staan. De modder in de tuin is op sommige plaatsen al 5 cm diep. Pure blubber. En dan heb ik al grachten gegraven, om het af te laten stromen, maar het haalt allemaal niets uit. Overal blijven plassen staan, zomaar op de blote grond.. :-X
Door Kaio
pearlsofpassion schreef:Ja, ik ben er weer.
Ik ben die regen ondertussen echt spuugzat. En de winter is nog niet eens begonnen... :-\
De voorspellingen helpen ook niet echt mee. Ze geven droog weer maar een aantal uren voorheen komt er toch steeds weer regen op te staan. De modder in de tuin is op sommige plaatsen al 5 cm diep. Pure blubber. En dan heb ik al grachten gegraven, om het af te laten stromen, maar het haalt allemaal niets uit. Overal blijven plassen staan, zomaar op de blote grond.. :-X
Van het weekend: ik wil de honden gaan wassen: ah mooi best droog volgende week , alleen woensdag regen. Ik knipper een keer. Alle dagen regen gemeld ???????
Nou ik hoop dat ik ze vanmiddag kan wassen dan maar. Zino is in de rui en Oli kan wel een ander luchtje gebruiken ::)
Door Kaela
Ik heb vanmorgen met droog weer paardgereden. Wat een geluk! Verplicht het bos in, omdat de bak kleddernat is. Gister dagje uit met de schoonouders. Gelukkig een binnen activiteit, wat een regen! Ik vind de lol er ook wel af!
Door Siberienne
Na eerst 40 cm sneeuw nu ook alleen maar regen… In het bos is alleen met rubber laarzen te lopen en het is al dagen zo dicht bewolkt en mistig dat je het gevoel hebt dat het geen dag wordt.
IMG_4077.jpeg
IMG_4077.jpeg (1.74 MiB) 3860 keer bekeken
IMG_4075.jpeg
IMG_4075.jpeg (5.23 MiB) 3860 keer bekeken
Door Robian
Ben ik nou de enige die de sfeer in de foto's van Siberienne fantastisch vind?
Dik ingepakt, laarzen aan en sjouwen maar...

Maar goed, mijn goedwijs ben ik toch al lang geleden verloren want wandelen in de plensregen vind ik heerlijk :D ;D
Door Anne in Zweden
Siberienne schreef: di 07 nov 2023, 17:40 Na eerst 40 cm sneeuw nu ook alleen maar regen… In het bos is alleen met rubber laarzen te lopen en het is al dagen zo dicht bewolkt en mistig dat je het gevoel hebt dat het geen dag wordt.

IMG_4077.jpegIMG_4075.jpeg

Hier ook. Echt prutweer, van alles net niets: behoorlijk wat sneeuw, maar met temperaturen net boven nul, dus die sneeuw is loodzwaar en bijna niet met de hand weg te schuiven. Maar ook vastgereden sneeuw (= ijs) in de bandensporen op de weg, dus lastig om te lopen. En inderdaad, zo grijs en grauw en mistig alles. Geef mij maar een echte winter, met temperaturen ruim onder nul en om de paar dagen verse sneeuw. Dat komt ook nog wel allemaal, het is tenslotte nog maar begin november, maar toch: klaag, bleh, mwah.
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: wo 08 nov 2023, 14:15 Hier ook. Echt prutweer, van alles net niets: behoorlijk wat sneeuw, maar met temperaturen net boven nul, dus die sneeuw is loodzwaar en bijna niet met de hand weg te schuiven. Maar ook vastgereden sneeuw (= ijs) in de bandensporen op de weg, dus lastig om te lopen. En inderdaad, zo grijs en grauw en mistig alles. Geef mij maar een echte winter, met temperaturen ruim onder nul en om de paar dagen verse sneeuw. Dat komt ook nog wel allemaal, het is tenslotte nog maar begin november, maar toch: klaag, bleh, mwah.
Ruilen voor regen en wind en 10 graden? :D
Door Siberienne
Robian schreef: wo 08 nov 2023, 13:56 Ben ik nou de enige die de sfeer in de foto's van Siberienne fantastisch vind?
Dik ingepakt, laarzen aan en sjouwen maar...

Maar goed, mijn goedwijs ben ik toch al lang geleden verloren want wandelen in de plensregen vind ik heerlijk :D ;D
Oh als ik eenmaal buiten ben vind ik het prima, wel heel blij met mijn rubber laarzen. Ik heb alleen wel moeite met de korte donkere dagen. En gelukkig is nu de sneeuw overal van de wegen, want regen en rond nul op sneeuw is geen feest als je naar je werk moet.
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: wo 08 nov 2023, 17:57 Nee. :biggrin2:

Maar toch: liever sneeuw en wind en -10 graden.
*Switcht van goede buur naar verre vriend modus* ::)

Ja doe mij inderdaad ook maar kou in plaats van regen. En ik haaaaat kou, kun je nagaan ;D
Door pearlsofpassion
Hier hetzelfde. :biggrin2:

Ik wil voor het moment niet ruilen met gesmolten sneeuw prut, maar als ik moet kiezen tussen 2x per jaar een paar weken put of bijna een half jaar grijs en regen, dan kies ik toch het eerste.
Veel bewondering voor jullie, die zo'n stap durven nemen. Als wij jobs hadden die we konden meenemen, zouden we wss ook wel gaan. Al ben ik erg bang om mn familie te missen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door