Ik ben blij nu niet in Nederland te zitten met de hitte. Al is het hier met 25 graden ook zeker niet koud, helemaal niet in de stad. Morgen huurauto ophalen zodat we ook buiten de stad kunnen komen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Ja, ik ben er weer.Van het weekend: ik wil de honden gaan wassen: ah mooi best droog volgende week , alleen woensdag regen. Ik knipper een keer. Alle dagen regen gemeld ???????
Ik ben die regen ondertussen echt spuugzat. En de winter is nog niet eens begonnen...![]()
De voorspellingen helpen ook niet echt mee. Ze geven droog weer maar een aantal uren voorheen komt er toch steeds weer regen op te staan. De modder in de tuin is op sommige plaatsen al 5 cm diep. Pure blubber. En dan heb ik al grachten gegraven, om het af te laten stromen, maar het haalt allemaal niets uit. Overal blijven plassen staan, zomaar op de blote grond..
Siberienne schreef: ↑di 07 nov 2023, 17:40 Na eerst 40 cm sneeuw nu ook alleen maar regen… In het bos is alleen met rubber laarzen te lopen en het is al dagen zo dicht bewolkt en mistig dat je het gevoel hebt dat het geen dag wordt.
IMG_4077.jpegIMG_4075.jpeg
Anne in Zweden schreef: ↑wo 08 nov 2023, 14:15 Hier ook. Echt prutweer, van alles net niets: behoorlijk wat sneeuw, maar met temperaturen net boven nul, dus die sneeuw is loodzwaar en bijna niet met de hand weg te schuiven. Maar ook vastgereden sneeuw (= ijs) in de bandensporen op de weg, dus lastig om te lopen. En inderdaad, zo grijs en grauw en mistig alles. Geef mij maar een echte winter, met temperaturen ruim onder nul en om de paar dagen verse sneeuw. Dat komt ook nog wel allemaal, het is tenslotte nog maar begin november, maar toch: klaag, bleh, mwah.Ruilen voor regen en wind en 10 graden?
Robian schreef: ↑wo 08 nov 2023, 13:56 Ben ik nou de enige die de sfeer in de foto's van Siberienne fantastisch vind?Oh als ik eenmaal buiten ben vind ik het prima, wel heel blij met mijn rubber laarzen. Ik heb alleen wel moeite met de korte donkere dagen. En gelukkig is nu de sneeuw overal van de wegen, want regen en rond nul op sneeuw is geen feest als je naar je werk moet.
Dik ingepakt, laarzen aan en sjouwen maar...
Maar goed, mijn goedwijs ben ik toch al lang geleden verloren want wandelen in de plensregen vind ik heerlijk![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 08 nov 2023, 17:57 Nee.*Switcht van goede buur naar verre vriend modus*![]()
Maar toch: liever sneeuw en wind en -10 graden.