Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door labranwk
#33570
Zo eventjes aan het rondelezen, bemerk ik dat sommige mensen eendagskuikens aan hun hond voeren. Nu weet ik toevallig dat wij dat bij de dierenspeciaalzaak kunnen halen (ligt in hetzelfde vrievak als Rodi ;D), kun je dat gewoon in zijn geheel geven, of moet je die eerst plukken?
Door Angelique
#33574
labranwk schreef: Zo eventjes aan het rondelezen, bemerk ik dat sommige mensen eendagskuikens aan hun hond voeren. Nu weet ik toevallig dat wij dat bij de dierenspeciaalzaak kunnen halen (ligt in hetzelfde vrievak als Rodi ;D), kun je dat gewoon in zijn geheel geven, of moet je die eerst plukken?
Zo uit het zakkie in het bekkie ;D

(niet op JOUW nuchtere maag geven, 't ziet er nogal onsmakelijk uit :-X)
Door avalon
#34586
Die van mij wisten niet hoe ze ermee om moesten gaan, ik heb ze toen in de keukenmachine eerst gemalen, toen werden ze pas gegeten. :o Dat krijgen ze dus nooit weer. ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#34593
Als ze het niet willen eten moet je ze even koken en dan steeds minder gekookt geven,vaak is het zo dat ze het niet herkennen als voer (eetbaar) als je het kookt ruikt het in iedergeval eetbaar.Zo heb ik tijger hier ook aan de rauwe kuikens gekregen.
Door avalon
#34598
Ik wil het gerust nog eens proberen, maar wat doe ik met die kuikens als ze het weer niet willen eten? Dat malen is zo akelig dat het niet voor herhaling vatbaar is.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#34601
avalon schreef: Ik wil het gerust nog eens proberen, maar wat doe ik met die kuikens als ze het weer niet willen eten? Dat malen is zo akelig dat het niet voor herhaling vatbaar is.
kliko ;)
Door jeanne
#34621
stond laatst in de dierenwinkel hier, en vroeg of hij ook eendagskuikens had voor de hond. Kijkt die vent me aan of ik niet goed wijs ben :o Hahahaha, Ja, zeg ik, een hond hoort toch vlees te eten ;D
Maar hij had ze dus niet. Had wel diepvriesvlees, weet het merk niet meer, het was geen rodi, had het in een mooi klein vriezertje bij de toonbank staan, met info foldertjes erbij. Verdorie, dat ik nu niet meer weet welk merk dat was :-[
Ga volgende week de vleehouwerij maar weer eens lastig vallen ;)
Ohnee, eerst een vriezertje kopen :-\ die van mijn opa staat op springen, dat ding is al 30 jaar (als het niet meer is)
Door jeanne
#34622
avalon schreef: zonde
breng ze maar naar mij, samen met de kong, hihi, als je op de koffie komt.
Freule is een wandelende kliko :-X
Door avalon
#34702
Ben de week van 12 januari vrij, dan wordt de boel hier op geknapt (teminste dat is de bedoeling). Heb je die week ergens tijd?
Door Nelly
#35636
avalon schreef: zonde
Anders iemand die slangen, katten, roofvogels, fretten òf honden heeft die wèl eendagskuikens eten ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door