En of het je aan het denken zet
Wat kan het hard gaan !
Vreselijk . Sterkte Ronald
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Het is sowieso een bizar jaar tot nu toe wat dat betreft. Allemaal mensen die 1-2-3-4-5 jaar jonger zijn dan ik.Ja, dat hakt er hard in hoor. En deze is natuurlijk ook echt zo onwijs snel gegaan. Maar het is confronterend om mensen van dichtbij en een redelijk zelfde leeftijd te verliezen.![]()
Maar deze kwam extra hard binnen.
Voor mezelf heb ik dus nu ook besloten: ik laat me niet meer gek maken, ik ben aan het genieten van de goede dingen van het leven, want voordat je het weet is het zomaar over...
Ronald schreef: ↑wo 24 mei 2023, 15:09 Het is sowieso een bizar jaar tot nu toe wat dat betreft. Allemaal mensen die 1-2-3-4-5 jaar jonger zijn dan ik.Dat is echt heel confronterend. En je hebt helemaal gelijk dat je hierdoor weer nog bewuster van de goede dingen van het leven geniet. Daar doe je jezelf en de mensen om je heen een groot plezier mee. Want een gelukkig mens, verspreidt geluk. En dat je laatst op je werk zo duidelijk voor jezelf bent opgekomen, dat is moeilijk en kost energie, maar daarmee voorkom je wel dat je weer heel veel ergernis, gedoe en stress krijgt.![]()
Maar deze kwam extra hard binnen.
Voor mezelf heb ik dus nu ook besloten: ik laat me niet meer gek maken, ik ben aan het genieten van de goede dingen van het leven, want voordat je het weet is het zomaar over...
eelke schreef: ↑wo 24 mei 2023, 18:45 Jeetje wat heftig zeg. Sterkte Ronald. Bracht het kaartje je op de hoogte of had je al eerder een bericht gehad?Zijn partner heeft alleen directe familie telefonisch op de hoogte gebracht. Het ging natuurlijk ook zo bizar snel, dus ik snap dat ze niet alles en iedereen heeft kunnen bellen of op een andere manier op de hoogte heeft kunnen stellen.
Ronald schreef: ↑do 25 mei 2023, 12:40 Zijn partner heeft alleen directe familie telefonisch op de hoogte gebracht. Het ging natuurlijk ook zo bizar snel, dus ik snap dat ze niet alles en iedereen heeft kunnen bellen of op een andere manier op de hoogte heeft kunnen stellen.Begrijp ik zeker van hen kant! Maar voor jou nog wel extra naar om het via een kaartje te vernemen. Dat is natuurlijk wel hoe het voorheen meestal ging, maar tegenwoordig met appjes enzo zijn de lijntjes vaak korter. Het lijkt me zo'n hartverzakkingseffect geven, zo'n enveloppe op je deurmat
eelke schreef: ↑vr 26 mei 2023, 11:17 Begrijp ik zeker van hen kant! Maar voor jou nog wel extra naar om het via een kaartje te vernemen. Dat is natuurlijk wel hoe het voorheen meestal ging, maar tegenwoordig met appjes enzo zijn de lijntjes vaak korter. Het lijkt me zo'n hartverzakkingseffect geven, zo'n enveloppe op je deurmatOp mijn leeftijd schrik je niet meer zo van een rouwenvelop op je deurmat hoor... Dat scheelt. En vaak is het dan ook nog van mensen die een mooi leven achter de rug hebben en die een soort van "klaar" zijn. Dat maakt het niet minder erg, maar ik kan er dan iets makkelijker vrede mee hebben.![]()
Charlie Angel schreef: ↑vr 26 mei 2023, 22:59 Sonja, nog gelukt om iemand te bereiken? Ik hoop het zo en gun je zo een goede nachtrust.Donderdagochtend heb ik de assistente van de pijnpoli gesproken. Ze heeft doorgegeven wat de instructies van de arts waren en heeft een belafspraak met deze arts ingepland voor a.s. woensdag om te bespreken hoe het gaat.
Ik heb veel minder bijwerkingen van de pleisters dan van de oxycodon, ik hoop dat dat bij jou ook geldt.
Sterkte.![]()