sam28 schreef:Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.Klinkt me heel bekend in de oren

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef:Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.Klinkt me heel bekend in de oren
sam28 schreef: ↑ma 26 dec 2022, 10:27 Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen.Nope. Dat swipen gaat hem echt niet meer worden. Manipulatieve bedrijven die erop gericht zijn je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Geen matches, behalve als je abonnement tegen het eind aan loopt. Dan krijg je zomaar, ineens, uit het niets, allemaal matches. Yeah...![]()
sam28 schreef:[quote=Ronald post_id=3455006 time=<a href="tel:1672057460" data-original-title="" title="">1672057460</a> user_id=7171]Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet.
Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten...![]()
sam28 schreef: ↑ma 26 dec 2022, 14:41 Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet.We hadden een heel leuk plekje gevonden. Samen aan een tafeltje, niet tegenover elkaar, maar naast elkaar. En het eten was heel erg lekker en zo. En elkaars aanwezigheid was ook heel prettig en zo.![]()