Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
sam28 schreef: ma 26 dec 2022, 10:27 Ja super jammer. Ik ben die stomme datingapps zo zat. Maar goed, waar kom je dan iemand tegen. Dus toch maar weer swipen. ;D
Nope. Dat swipen gaat hem echt niet meer worden. Manipulatieve bedrijven die erop gericht zijn je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Geen matches, behalve als je abonnement tegen het eind aan loopt. Dan krijg je zomaar, ineens, uit het niets, allemaal matches. Yeah...

Maar jammer, Sam. Het klonk best wel leuk en goed allemaal.
Door Ronald
Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten... ::)
Door sam28
Ronald schreef: ma 26 dec 2022, 13:24 Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten... ::)
Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet. :biggrin2:
Door CindyMayella
sam28 schreef:[quote=Ronald post_id=3455006 time=<a href="tel:1672057460" data-original-title="" title="">1672057460</a> user_id=7171]
Ik heb trouwens de eerste kerstdag lekker gegeten. Rode-wijn-fondue. Nog nooit gehad, dus een complete verrassing. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het gezelschap redelijk afleidde van het eten... ::)
Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet. :biggrin2:[/quote]

Klopt….. vertel!!!!!!
Door CindyMayella
Ik heb morgen ook weer een date…. Ga eerst lunchen met mn meisjes en daarna , op neutraal terrein ( ja, echt waar ;) ) een date… wandelen en daar iets gaan drinken…. Gaat nu zo anders dan tot nu toe ;) ….. geen verwachtingen meer…. Ik zie het wel….
Door Ronald
sam28 schreef: ma 26 dec 2022, 14:41 Vertel!! Deze halve hint kan natuurlijk niet. :biggrin2:
We hadden een heel leuk plekje gevonden. Samen aan een tafeltje, niet tegenover elkaar, maar naast elkaar. En het eten was heel erg lekker en zo. En elkaars aanwezigheid was ook heel prettig en zo.

De eerste zoen is geweest...
Door smulpaap
Ronald schreef: ma 26 dec 2022, 20:35 We hadden een heel leuk plekje gevonden. Samen aan een tafeltje, niet tegenover elkaar, maar naast elkaar. En het eten was heel erg lekker en zo. En elkaars aanwezigheid was ook heel prettig en zo.

De eerste zoen is geweest...
Oh wat leuk Ronald ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door