Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453123
Ik ben met Nina op bezoek geweest bij een vriendin met een lieve dwergpoedel van net een jaar. Wat een avontuur, een lekker zachte knuffel die beweegt en geluid maakt en heel zachtjes kusjes geeft. Dat was leuk!

Het was zo schattig om te zien hoe Mies onderzocht wat Nina nou eigenlijk was en toen zo lief en zacht deed. Terwijl ze een kleine wervelwind pup is die meestal van gekkigheid niet weet wat te doen.

Was een hele mooie eerste ervaring met een hondje voor Nina. Dat er nog maar heel veel mogen volgen!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453137
Dank Dank. ;D

Morgenmiddag even een verhuisbedrijf bellen voor een offerte. De eerste binnen en daar schrok ik van, bijna 1000€. Ik weet dat een goede vriendin er 300-400 voor heeft betaald.
Donderdagavond kan ik 40 verhuisdozen ophalen via MP en dan komend weekend ook maar eens een opslag bedenken. Dan kan ik even 1 of 2 maand uittrekken om dingen te verkopen of mijn huis nog anders in richten met spullen die ik heb.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3453268
Ik woon nu ruim een jaar in mijn nieuwe huisje. Tussen mijn oude huis en nieuwe huis zit nog geen kilometer. Toen ik een verhuisbedrijf daarvoor wilde inschakelen, kwamen ze met een offerte van €1.500. En voor dat geldt moest ik alles gewoon zelf inpakken. Ze zouden dan alleen de spullen inladen en overbrengen naar het nieuwe huis.

Dus dan valt die € 1.000 nog wel mee... Maar het blijft wel heel veel geld.

Maar gefeliciteerd hoor!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3453315
pearlsofpassion schreef: do 24 nov 2022, 19:50 Even een kruiwagen lenen zou ik in dat geval zeggen. :-X
Ik had zo'n klein vrachtwagentje gehuurd met een laadklep. Best idee ooit. Moest hem afgetankt inleveren. Heb er met moeite 5 liter diesel ingekregen.
En samen met de kinderen en hele lieve vrienden was het in een ochtend gebeurd.
Door smulpaap
#3453321
Ronald schreef: vr 25 nov 2022, 08:32 Ik had zo'n klein vrachtwagentje gehuurd met een laadklep. Best idee ooit. Moest hem afgetankt inleveren. Heb er met moeite 5 liter diesel ingekregen.
En samen met de kinderen en hele lieve vrienden was het in een ochtend gebeurd.
Zo hebben wij het uiteindelijk ook gedaan
In ons geval ging het natuurlijk duizenden euro's kosten . Dus we hebben veel achtergelaten . En uiteindelijk maar nieuwe meubels gekocht
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453334
Haha ja, zo doe ik het ook al jaren. Kleine vrachtwagen huren, vrienden optrommelen en gaan. Maar ik vind dat ook altijd zo veel gedoe. Dus nu wil ik het anders ;D
Maar goed, even afwachten of het huis door gaat en dan door met offertes vragen. Ik ga hier zeker geen 1000 aan uitgeven
Door hannabelgje
#3453340
Mijn lief werkt bij een transportbedrijf dus verhuizen gaat voor mij heel simpel worden. Hij stuurt gewoon een wagen naar mij of leent een grote bus en rijdt zelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Mandarijn
#3453762
Oh stuiter, stuiter.......na 2 jaar uitstel eindelijk naar het concert van Nightwish kunnen gaan :D
heerlijk ouderwets genoten
IMG20221201212205.jpg
IMG20221201212205.jpg (3.91 MiB) 299 keer bekeken
IMG20221201215445.jpg
IMG20221201215445.jpg (3.05 MiB) 299 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453763
Gisteravond bedrijfsuitje gehad. Een kookworkshop. Was voor het eerst savond van huis sinds Nina geboren is. Na het voorgerecht ben ik weer naar huis gegaan, omdat het teveel staan en op oncomfortabele houten bankjes zitten was. Maar het was wel ontzettend gezellig en leuk om er even bij te zijn geweest. Heb er van genoten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door