Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#344539
Ik heb nu zalmolie van Henne voor mijn honden. Op de fles staat dat je zoveel pompslagen bij zoveel kilo mag geven. Maar helaas heb ik er geen pompje op zitten. :-\ Weet iemand hoeveel ml een hond van ca 30 kilo mag hebben?
Door Audrina
#344587
Ik had weer eens niet goed op de verpakking gekeken ::) want een stukje lager op het etiket stond: 1 pompslag is 4 ml. Voor 12 tot 24 kg adviseren ze 2 pompslagen en voor 24 tot 48 kilo 3 pompslagen. Dus ik denk dat ik die 2 pompslagen / 8 ml maar aanhoud. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#345175
Audrina schreef: Jep, die heb ik gezien.

Maar ik heb net een jerrycan met 2,5 liter zalmolie gekocht.... :(
Das lastig gieten zonder pompje :-\
Er hoort wel een pompje bij, dus daar zou je nog even om kunnen vragen bij je leverancier.
Door Audrina
#345294
Angelique schreef: Das lastig gieten zonder pompje :-\
Er hoort wel een pompje bij, dus daar zou je nog even om kunnen vragen bij je leverancier.
Het komt via via bij een groothandel vandaan, dus ik denk dat ik naar dat pompje kan fluiten. Maar dat is op zich niet zo heel erg, want ik doe het nu met een oud injectiespuitje van Metacam en dat is ook te doen.
Waar kun je die zalmolie bestellen?
Als je via google naar Henne zalmolie gaat zoeken kom je heel wat online shops tegen waar je het kan bestellen. Er zit soms flink wat prijsverschil tussen die webwinkels, dus ff goed struinen om de goedkoopste te vinden.
Door Nathalie B
#345299
Audrina schreef: Het komt via via bij een groothandel vandaan, dus ik denk dat ik naar dat pompje kan fluiten. Maar dat is op zich niet zo heel erg, want ik doe het nu met een oud injectiespuitje van Metacam en dat is ook te doen. Als je via google naar Henne zalmolie gaat zoeken kom je heel wat online shops tegen waar je het kan bestellen. Er zit soms flink wat prijsverschil tussen die webwinkels, dus ff goed struinen om de goedkoopste te vinden.
Thanks..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door