Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3448502
Getver Ronald. Wel fijn dat het weer beter gaat nu. Goed op jezelf passen inderdaad hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3448514
Net bij de fysio geweest en het valt me zo tegen hoe het herstel van mijn bekken gaat. Kan nog wel 9 maanden gaan duren. Moet nog langzamer opbouwen en dat is vrij frustrerend. Kan na 7 weken letterlijk alleen nog maar een rondje om het huis (straat uit, links aanhouden tot ik weer thuis ben). Als ik een keer een boodschap ga doen heb ik al mijn wandel meters er alweer door voor die dag. Kan niet met Nina in de draagzak, dat wilde ik zo graag. En paardrijden kan ik voorlopig wel vergeten.

Ik zeg BAH. Maar na even stevig balen maar weer door. Want het komt wel goed, ik moet alleen geduld hebben.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448515
Inderdaad balen, Karin... Sterkte, ook met de acceptatie. Want dat hakt er in.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448564
Ronald schreef: wo 17 aug 2022, 22:27 Potverdorie... het ging zo lekker. Heel erg benauwd geweest, maar vooral de warmte heeft me de das omgedaan. Iets met hypotensie. Ik ben vriendelijk doch streng toegesproken door een vriendelijke dame van de SEH. En ik heb een nachtje huisarrest gehad.

Gelukkig stond daar de airco aan en was er genoeg zuurstof. Dat dan weer wel.

Maar... ik ben er weer!
Schrikken weer , fijn dat het weer goed gaat
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448565
Kaela schreef: do 18 aug 2022, 14:07 Net bij de fysio geweest en het valt me zo tegen hoe het herstel van mijn bekken gaat. Kan nog wel 9 maanden gaan duren. Moet nog langzamer opbouwen en dat is vrij frustrerend. Kan na 7 weken letterlijk alleen nog maar een rondje om het huis (straat uit, links aanhouden tot ik weer thuis ben). Als ik een keer een boodschap ga doen heb ik al mijn wandel meters er alweer door voor die dag. Kan niet met Nina in de draagzak, dat wilde ik zo graag. En paardrijden kan ik voorlopig wel vergeten.

Ik zeg BAH. Maar na even stevig balen maar weer door. Want het komt wel goed, ik moet alleen geduld hebben.
Idd bah, dat is niet zo wat je wil, een beetje bewegen wil je wel graag doen :-\ En dan is geduld hebben toch best moeilijk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448566
Oli loopt heel af en toe en heel kort op 4 poten. IS nog wel dik, maar denk ietsje minder. En hij hijgt minder. Dit duurt wel lang, hoe het ontstaan is weten we ook niet. Goed kleine verbeteringen dagelijks zijn verbeteringen. Misschien dat hij maandag weer net een blokje om kan. Beest ligt al sinds zondag in en om huis. Gelukkig is hij een beetje luiwammes.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3448568
Ronald schreef: wo 17 aug 2022, 22:27 Potverdorie... het ging zo lekker. Heel erg benauwd geweest, maar vooral de warmte heeft me de das omgedaan. Iets met hypotensie. Ik ben vriendelijk doch streng toegesproken door een vriendelijke dame van de SEH. En ik heb een nachtje huisarrest gehad.

Gelukkig stond daar de airco aan en was er genoeg zuurstof. Dat dan weer wel.

Maar... ik ben er weer!
Deze had ik gemist. Getsie, zo balen als het goed gaat en dan opeens toch weer zo’n vervelend avontuur. Gelukkig ben je er weer!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3448569
Kaio schreef: vr 19 aug 2022, 15:38 Oli loopt heel af en toe en heel kort op 4 poten. IS nog wel dik, maar denk ietsje minder. En hij hijgt minder. Dit duurt wel lang, hoe het ontstaan is weten we ook niet. Goed kleine verbeteringen dagelijks zijn verbeteringen. Misschien dat hij maandag weer net een blokje om kan. Beest ligt al sinds zondag in en om huis. Gelukkig is hij een beetje luiwammes.
Ik duim dat de verbetering doorzet!!
Door smulpaap
#3448576
Mijn hoofd staat voorlopig even niet naar BP
Tijdens het beoordelen van de vorige scans heeft men dingen over het hoofd gezien
Wat de behandelend artsen op zijn zachts gezegd opmerkelijk vinden :-X
Ik treed verder niet in details , we weten in grote lijnen wat er aan de hand is
A.s woensdag gaan we om tafel met "de neuzen die wel dezelfde kant opstaan " tot die tijd word er goed nagedacht en besproken door de artsen hoe de behandeling eruit gaat zien .
Ik was boos , verdrietig . Maar heb alle steun en inzet van de artsen . En dat biedt enige rust . Ergste is dat ons meiske onnodig lang door heeft gelopen . Mijn onderbuikgevoel zei me steeds al . Dit klopt niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door