Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3445835
Naar is een groot woord, het was wel erg raar om te zien. Dan heeft de da al 2x gecheckt voor een hartslag en dan strekt ze zich nog helemaal uit met een diepe ademteug. Zojuist kreeg ik het wel ff moeilijk toen ik haar achter liet bij het crematorium.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3445865
Ja, echt iedereen die haar de afgelopen 13 jaar ontmoet heeft (misschien een enkeling niet) was enthousiast over hoe mooi ze was. Zelfs de dierenarts vanmiddag nog, heeft haar geaaid en de vacht mooi dicht gestreken zodat ze mooi in haar reismandje mee kon naar het crematorium, voor het geval ze al stijf werd, dan lag ze er tenminste mooi bij :-*
#3445959
dinky89 schreef: vr 17 jun 2022, 08:18 Veel sterkte met het verlies van Liza. En wat fijn dat de dierenarts met zulke kleine dingen mee heeft gedacht zoals het mooi leggen :-*
Ja, ik kreeg vandaag 2 kaarten, 1 van de dierenarts en 1 van het crematorium. Ze is de 15e om 11:40 gecremeerd en vanmiddag heb ik vlak het werk de as opgehaald. Ze is weer thuis. Nu even bedenken hoe ik de resten van Mickey, Scooby en Liza ga bewaren. Misschien een urn met 3 vakjes of 3 kleine urnen, of weetikveel. Waarschijnlijk weet ik het als ik het zie.

Ik heb een aantal weken geleden al pootafdrukken gemaakt met een setje van Prénatal en wil een tekst op mijn lijf met iets van geboortedatum en sterfdatum en dan "Toen jouw hart stopte, brak het mijne" of "Jouw lijden was voorbij maar het mijne begon" of zoiets, maar heb nog niet de juiste vorm gevonden.
#3445981
Och gos Michiel, wat sneu dat je Liza hebt moeten laten gaan. Het zal even zoeken zijn naar het nieuwe 'normaal', denk ik. Wel goed dat je ermee bezig bent zo, met het zoeken naar een vorm waarin je je verdriet en je liefde voor al je katzels het best kunt opslaan. Sterkte. :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door