Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door romila
#344163
In de bibliotheek kon ik alleen rozijnen/krenten/druiven vinden waar je voorzichtig mee moet zijn. En de schil en pit van Avocado. Klokkehuis van appel. Dacht ergens iets gelezen te hebben over aardbeien...weet niet meer wat! Jeuk of zo???
Door 202spots
#344182
Ik geef ook wel aardbei hoor...mischien denk je aan kersen?
Die waren pas nog genoemd,en dat je daar niet TEveel van moet geven want kan laxerend werken..
Door Lizzy
#344204
Sommige mensen zijn allergisch voor aardbeien en de reactie die zij krijgen is niet mals. Misschien zijn er ook wel honden allergisch voor aardbeien?

Mijn honden zijn het niet en ze vinden hele rijpe zoete aardbeien heerlijk. De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
Door Doedels
#344377
[quote="Lizzy"]
De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
[/quote] ;D ;D
Door 202spots
#344542
Ik heb wel is zo'n grote pot met aardbeien plantjes in de zijkant,en elke keer wanneer ik dacht dat ik de volgende dag 'n lekkere rijpe aardbei kon plukken....was ie meestal net voor me neus door 'n 4voeter opgevreten >:(
Door Lil
#344617
[quote="Lizzy"]
Mijn honden zijn het niet en ze vinden hele rijpe zoete aardbeien heerlijk. De aardbeien zoals je ze tegenwoordig vaak uit de supermarkt haalt, die spugen ze uit (en gelijk hebben ze).
[/quote]

Ja, die spuug ik hier ook uit, heb nu aardbeienplanten in een pot in de tuin, heb er zelf nog niets van gehad, Boris en de twee katten jatten ze van de plant af voordat ik ze heb kunnen plukken >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door