Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3444874
Regio Middelbeers gelukkig alleen een regenbui. Gisteren ging het hier veel erger te keer.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3444876
Hier was het vandaag ook niets.
Maar ik zag wel op de beelden online dat het op bepaalde plaatsen heel erg was..
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444881
Echt wel heftig! Lijkt me doodeng om daar middenin te zitten. En al die schade.
Door Mandarijn
#3444885
Hier in het dorp een keer een valwind gehad. Nou dat gaf al enorme schade. Zijn we als brandweer uren bezig geweest met zagen en opruimen. Daar in Paderborn is het vele malen erger en zullen ze dagen bezig zijn om het ergste opgeruimd te hebben pffff
Door smulpaap
#3446191
Ik werd vanochtend al vroeg wakker van de butler ::) hmm hoor ik dat goed ? Haar sandalen ? Oh gaan we nu al wandelen ?
6 uur vertrokken , 8 uur weer terug
En nu heerlijk onder het zonnescherm in mn tent chillen :biggrin2:
Bijlagen
20220623_093610.jpg
20220623_093610.jpg (4.61 MiB) 394 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3446193
smulpaap schreef: do 23 jun 2022, 09:50 Ik werd vanochtend al vroeg wakker van de butler ::) hmm hoor ik dat goed ? Haar sandalen ? Oh gaan we nu al wandelen ?
6 uur vertrokken , 8 uur weer terug
En nu heerlijk onder het zonnescherm in mn tent chillen :biggrin2:
Als ik ooit terug kom als hond, wil ik bij jouw butler wonen!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446196
Ik lig met een koelelement en een koude kruik in bed.
Jeetje wat is het vies plakweer. :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446197
Smerig he. Ik zit na een paar korte zweterige hazeslaapjes bij Joris W. te socializen. Wat een verschrikking.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446199
Ja, ik heb echt vreselijk geslapen. Die onweersbuien hadden 4 uur eerder moeten komen. (liever nog was het gewoon niet zo warm geworden ;) )

Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3446201
Voor mijn doen heb ik ook niet heel goed geslapen door de warmte inderdaad.

Hier is nu net pas even korte bui met beetje onweer overgetrokken. Begon om 8:20 en eindigde om 8:35. Had wel te doen met alle schoolkinderen die langsfietsten rond die tijd die net naar school toe gingen want het was kort en hevig. Vanmiddag lijkt er meer regen aan te komen wat wel even goed is voor de tuin en wordt het vandaag niet warmer dan 20 graden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446202
sam28 schreef: vr 24 jun 2022, 08:34 Ja, ik heb echt vreselijk geslapen. Die onweersbuien hadden 4 uur eerder moeten komen. (liever nog was het gewoon niet zo warm geworden ;) )

Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Een beetje. Hier is pas net de eerste regen gekomen. Het is nu wel een heel stuk koeler, maar ook klef. Straks komt er nog wat regen. Is in ieder geval fijn voor de plantjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door