Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Het is wel een goed teken natuurlijk Hannabelgje, dat jullie elkaar missen! En ik vind het eerlijk gezegd ook wel cool, dat hij dit niet gelijk met zijn kinderen deelt. Rustig an. Kinderen hebben al zoveel te verduren wanneer de ouders gescheiden zijn....

Heel veel plezier Ronald, met je niet-date :biggrin2:
Door sam28
hannabelgje schreef:Ik heb het wat lastig. Ik heb meneer sinds dinsdag niet meer gezien en ga hem maandag pas weer zien.
Bij ons is dit om de week zo. Dat is inderdaad lastig maar ik vind het wel fijn dat de kinderen zo niet met elke nieuwe liefde geconfronteerd worden. Ik ben echt van mening dat het hun huis is, voor hen veilig en ik gewoon de vreemde ben. Dat moet dus heel langzaam opgebouwd. Ik heb de kinderen nu een aantal keren een uur gezien, dat ging heel relaxed en binnenkort gaan we naar het museum. Langzaam wat opbouwen en aan elkaar wennen. Maar lastig is het wel. ;)
Ronald schreef:Morgen stap ik op de motor om een blokje om te gaan. Er gaat ook iemand mee op haar eigen motor. Allebei eenzelfde hobby is ook wel leuk natuurlijk. Maar ze zei wel specifiek dat ze graag samen wilde rijden. En samen met mij dus.
Veel plezier met je niet-date Ronald!

Hier gaat het prima, ze heeft de kinderweek dus zie ik haar niet dit weekend. We zouden het museum inhalen deze week maar ze heeft vandaag al een andere afspraak staan met oud collega's. Over 2 weken dus. :)
Verder gaat het goed, is de heftigheid van de radiostilte helemaal verdwenen tussen ons en is het ouderwets gezellig. We hebben van de week boer zoekt vrouw zitten kijken. Dat kent ze niet echt omdat haar NL ook niet heel goed is. Dat was knus en heel leuk.
Ik vind het alleen lastig dat ze over de app uiteraard wel contact blijft zoeken maar niet zoveel lieve woordjes meer zegt. We hebben het hier wel over gehad maar lijkt niet zo aan te komen, of ze vindt dat spannend. In het begin was het er wel. We appen alsof we al 3 jaar samen zijn. Misschien hoort het er wel bij na drie maanden, dat het allemaal wat normaliseert. :biggrin2:
Door Ronald
Vandaag heerlijk op de motor weggeweest. Prachtig mooi weer in een prachtig mooie omgeving. Wat is Nederland toch mooi!

Net thuis. En ik krijg een appje.. Mag ik je bellen? ::)

Nee, het is nog steeds geen date. Nee, het is nog steeds geen relatie. Ja, het is wel ontzettend fijn en leuk samen.
Door hannabelgje
Ronald schreef:Vandaag heerlijk op de motor weggeweest. Prachtig mooi weer in een prachtig mooie omgeving. Wat is Nederland toch mooi!

Nee, het is nog steeds geen date. Nee, het is nog steeds geen relatie. Ja, het is wel ontzettend fijn en leuk samen.
Lekker!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
Ronald schreef: zo 27 mar 2022, 16:32 Vandaag heerlijk op de motor weggeweest. Prachtig mooi weer in een prachtig mooie omgeving. Wat is Nederland toch mooi!

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hoeveel uur weken hebben jullie elkaar niet gesproken? :biggrin2:

Gewoon ff gezellig bellen met je niet-date dus :biggrin2: ;) :-*
Door MillyMol
Ronald schreef: zo 27 mar 2022, 16:32
Speciaal voor jou maken we er het “ het is geen date”- topic van Ronald. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door