Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Jeetje... wat een bijzondere mensen heb je toch die een hond hebben en/of uitlaten...

Fijn dat je de bulldog uit het water hebt kunnen halen, smulpaap. En netjes van de vader dat hij toch nog een bosje bloemen kwam brengen.
Heel veel sterkte met het herstel en ik hoop dat je binnenkort weer gewoon kunt slapen.
Door KarenH
Allemachtig smulpaap, wat een verhaal.
Je zult het zelf wel niet zo zien, maar ik vind je ook een heldin hoor.
Door Kaio
Poeh smulpaap, goed gereageerd van je. Hopelijk lukt het slapen wel weer snel :(
Ik snap dat niet totaal niet met je hond bezig zijn. Ik neem zelden de telefoon op tijdens het wandelen. Datzelfde geldt voor appen. Ben gewoon lekker aan het wandelen, dat ding is voor noodgevallen en oja voor foto's en video's van de honden te maken ;D

Mijn klaag:
Pfff weet maandag pas of de operatie volgende week door kan gaan van Fozzy :( :-[ :'(
Was al spannend , nu nog meer. Maar ondertussen gaat ie wel qua spieren snel achteruit omdat ie niet kan wandelen. Probeer thuis zelf balans oefeningen te doen, maar pff nog langer wachten misschien :-X
Is niet goed voor deze stresskip ( ikke he)
Door smulpaap
Ik heb de afgelopen nacht geslapen als een blok
De bulldog mocht vandaag weer naar huis . Wel met een AB kuur pijnstilling en ze moet nog geregeld op controle komen
Ze mankt nog hevig , en de hart longfunctie word goed in de gaten gehouden

Kaio balen zeg . Kan me indenken dat dit veel stress geeft
Door Inge en Bono
Pink gebroken :(
Ze zijn in de straat bezig met de riolering. Gisteravond moest ik nog even naar buiten met de Mila. Zie ik zo'n houten plaat over het hoofd, kleng: op de grond. Ik voelde wel knak in mijn pink, maar het viel wel mee, buiten het bloedbad.
Vanochtend deed het toch wel veel pijn. Huisarts, ziekenhuis, 6 wachtkamers, 2 hechtingen en een spalk voor de pink.
Alweer hélemaal klaar mee :(
Door Inge en Bono
Bedankt :-*

Gelukkig ben ik rechts en is het mijn linkerpink, maar wat gebruik je zo'n pink blijkbaar veel normaliter. Zo'n 'deze mag je niet gebruiken apparaat' er omheen voelt ook gewoon heel raar. Nou ja, uitzitten maar :( ;)
Door CindyMayella
Weet niet of het een klaag is 😞😔🤔🤔… stond woensdag heule grote Deense in de winkel… durfde geen snackje te geven, was me iets te groot… zo imposant… vond het moeilijk om toe te geven dat ie iets te groot was :-\ ….
Door Kim_S
Vanmiddag onze oude(re) pony dame in moeten laten slapen. Net geen 21 jaar :'(

Ze kreeg een soort hersenbloeding, en kon alleen nog maar lopen. Ze stopte nergens voor, en liep ook echt dwars door de (stroomdraad) omheining heen. Op haar gemakje rustig stappend, maar ze stopte dus niet meer. En haar blik was leeg, ze reageerde niet op ons, was ondertussen oververmoeid. En maar lopen...
Dat ging dus echt niet meer.

Ik heb er wel vrede mee, maar de kinders zijn heel verdrietig. En daar word ik dan ook weer verdrietig van. Pffff :(
Door pearlsofpassion
Oh nee, wat jammer..
Zo jong nog! :'(
En wat moet het moeilijk zijn geweest om haar zo te zien op het laatst... :(
Geen moeilijke beslissing dan, maar zeker niet minder moeilijk om vrede mee te krijgen.
Sterkte, ook voor de kindjes! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door