Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
bedankt allemaal, :-*
Ik wil nog een topic openen met verhaal en foto's van hem maar had/heb het er heel erg moeilijk mee. Hij was degenen die er altijd voor me was, zeker in moeilijke tijden (en die heb ik gehad, hij heeft me er echt doorheen geholpen), door zijn gek doen en zijn troostend mega hoofd op schoot, zijn intense blik . We hadden een heel speciale band. En die troost en band mis ik nu enorm.

Daarnaast probeer ik nog te studeren voor een examen as vrijdag :-X
(en kan ik me nog kwaad maken over cursisten die doodleuk zomaar annuleren , is toch maar hondenschool cursus dan maakt het niet uit he >:( )
Door pearlsofpassion
Heel begrijpelijk. :-* Neem maar rustig de tijd. Het komt wanneer het goed voelt.

Ik wil je al een heeel dikke knuffel sturen. Fozzy was de eerste pup nadat ik op BP kwam. Ik weet dat nog heel goed. Ik heb het er ook lastiger mee dan gemiddeld.

Zo'n speciale band als die jij met hem had. maakt het natuurlijk zo ontzettend zwaar en maakt jou nu extra verloren...
:bigarmhug:

Ik hoop dat het je lukt je tot vrijdag te slepen. Meer dan automatische piloot zal er niet in zitten. :-*
Door eelke
pearlsofpassion schreef: di 01 mar 2022, 15:30 Heel begrijpelijk. :-* Neem maar rustig de tijd. Het komt wanneer het goed voelt.

Ik wil je al een heeel dikke knuffel sturen. Fozzy was de eerste pup nadat ik op BP kwam. Ik weet dat nog heel goed. Ik heb het er ook lastiger mee dan gemiddeld.

Zo'n speciale band als die jij met hem had. maakt het natuurlijk zo ontzettend zwaar en maakt jou nu extra verloren...
:bigarmhug:

Ik hoop dat het je lukt je tot vrijdag te slepen. Meer dan automatische piloot zal er niet in zitten. :-*
Nou dat heb ik inderdaad ook, Fozzy was gewoon nog steeds een pup en ik snap niet hoe dat al zo lang geleden kan zijn :-\ en dat ie er nu al niet meer is.

Succes deze week Kaio, eerst maar eens door zien te komen.
Door Kim_S
eelke schreef: di 01 mar 2022, 17:10 Nou dat heb ik inderdaad ook, Fozzy was gewoon nog steeds een pup en ik snap niet hoe dat al zo lang geleden kan zijn :-\ en dat ie er nu al niet meer is.

Succes deze week Kaio, eerst maar eens door zien te komen.
Hier precies hetzelfde...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Sonja
Och, hier schrik ik van! Ben een paar dagen niet op Barfplaats geweest omdat ik ergens op een heuveltop zit met brakke wifi en alleen mijn telefoon en geen laptop.
Dus lees het nu pas.
Heel veel sterkte met dit verlies. :'(
Door Kaio
Dank jullie

Ik heb het in ieder gehaald, 93% score.
Was best lastig de afgelopen dagen, moest me echt afsluiten van te veel emoties, om wat te kunnen studeren, dus nu komt alles in een keer naar buiten. Zal er toch van moeten komen. En dan kan ik eindelijk eens wat foto's gaan uitzoeken.
oja bij de pootafdruk hebben we zo'n karton gekregen wat op een bepaalde manier gevouwen moet, en krijg het maar niet voor elkaar om dat origami ding te ontrafelen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door