Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3438261
Zo . De keuze is gemaakt . We hebben het appartement met het grootste balkon , slaapkamer is ook groter . Gister contact opgenomen met familie van vorige bewoner , er zijn nog wat spullen ter overname . De vloerbedekking is er al uitgesloopt , dus dan kunnen we er gelijk een vloer in laten leggen .vloerbedekking en een hond is niks .
Contact gezocht met de plaatselijke vloerenlegger . Die reageerde , stuur maar een whats app :biggrin2: ik zit in Brazilië
Dus alvast een voorstel gedaan , en nog even bekijken of we meerdere zaken gelijktijdig kunnen regelen in drenthe .
Rommelhok is bijna leeg , heel veel troep . Morgen gaan we de zolder op , en de rest van de week ook flink aan de gang met opruimen . Ondertussen bezig met offertes verhuisbedrijven . Alvast een nieuwe trimsalon plus afspraak voor tut geregeld. In elk geval iemand die ook geschoold is in gedrag . En individueel behandeld . Noppes gebeld voor de overbodige spullen , en nog tal van zaken :biggrin2:
Door smulpaap
#3438262
Zo . De keuze is gemaakt . We hebben het appartement met het grootste balkon , slaapkamer is ook groter . Gister contact opgenomen met familie van vorige bewoner , er zijn nog wat spullen ter overname . De vloerbedekking is er al uitgesloopt , dus dan kunnen we er gelijk een vloer in laten leggen .vloerbedekking en een hond is niks .
Contact gezocht met de plaatselijke vloerenlegger . Die reageerde , stuur maar een whats app :biggrin2: ik zit in Brazilië
Dus alvast een voorstel gedaan , en nog even bekijken of we meerdere zaken gelijktijdig kunnen regelen in drenthe .
Rommelhok is bijna leeg , heel veel troep . Morgen gaan we de zolder op , en de rest van de week ook flink aan de gang met opruimen . Ondertussen bezig met offertes verhuisbedrijven . Alvast een nieuwe trimsalon plus afspraak voor tut geregeld. In elk geval iemand die ook geschoold is in gedrag . En individueel behandeld . Noppes gebeld voor de overbodige spullen , en nog tal van zaken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door RenédH
#3438278
smulpaap schreef: vr 14 jan 2022, 11:27 Zo . De keuze is gemaakt . We hebben het appartement met het grootste balkon , slaapkamer is ook groter . Gister contact opgenomen met familie van vorige bewoner , er zijn nog wat spullen ter overname . De vloerbedekking is er al uitgesloopt , dus dan kunnen we er gelijk een vloer in laten leggen .vloerbedekking en een hond is niks .
Contact gezocht met de plaatselijke vloerenlegger . Die reageerde , stuur maar een whats app :biggrin2: ik zit in Brazilië
Dus alvast een voorstel gedaan , en nog even bekijken of we meerdere zaken gelijktijdig kunnen regelen in drenthe .
Rommelhok is bijna leeg , heel veel troep . Morgen gaan we de zolder op , en de rest van de week ook flink aan de gang met opruimen . Ondertussen bezig met offertes verhuisbedrijven . Alvast een nieuwe trimsalon plus afspraak voor tut geregeld. In elk geval iemand die ook geschoold is in gedrag . En individueel behandeld . Noppes gebeld voor de overbodige spullen , en nog tal van zaken :biggrin2:
Om te voorkomen dat je echt gemist gaat worden, ben je maar begonnen met dubbelposten, zie ik ;D

Veel succes en plezier met de verhuizing (en alles wat daarbij komt kijken).
Door smulpaap
#3438298
RenédH schreef: vr 14 jan 2022, 17:06 Om te voorkomen dat je echt gemist gaat worden, ben je maar begonnen met dubbelposten, zie ik ;D

Veel succes en plezier met de verhuizing (en alles wat daarbij komt kijken).
:biggrin2:
Ik zie het :biggrin2:

Nou de meneer van het vloeren bedrijf is heel behulpzaam . Vanaf zijn vakantieadres in Brazilië heeft hij ons beloofd te gaan schuiven in zijn agenda . We hebben begin februari een afspraak . Dan gaat ie de boel gelijk opmeten en de vloer erin leggen . We hadden al zo iets van we nemen een ondernemer uit het dorp , korte lijntjes . Hij begreep de situatie .
Door yazzie
#3438317
Oh... Ik ben een tikkeltje jaloers... ;) ik sta al heel lang ingeschreven vanaf 2005 want verliefd op Drenthe. Maar de zee en het strand zijn mij ook zoooooo lief. Kan niet kiezen. Maar... Ik kan nu wel verhuizen dus heb nu echt de keus.

Ik ga je avontuur volgen en wens je heel veel voorpret en weinig verhuisstress. Heerlijk vooruitzicht! Omgeving Peize is prachtig. Dwingeloo/Ruinen zou ik ook heel graag zitten...
Door smulpaap
#3438331
De hele dag gesjouwd , en trap op trap af
Maar we zijn een heel eind gekomen met het opruimen van zooi .
Morgen maar een tandje minder , dan gaan e uitzoeken wat met Noppes mee kan
A.s dinsdag komt er een verhuisbedrijf langs om de zaken door te nemen
En dan de hut maar weer poetsen voordat de makelaar komt
Lig nu als oud vod op de bank :biggrin2:
Bijlagen
IMG-20220115-WA0000.jpg
IMG-20220115-WA0000.jpg (268.46 KiB) 731 keer bekeken
Door Siberienne
#3438338
Als noppes het niet wil, is gratis of voor een klein bedrag op marktplaats ook nog een idee. Althans, wij zijn zo heel veel kwijt geraakt en nog veel leuke reactie erop ook.

Bv een kapotte gitaar naar iemand die die als hobby restaureerde, matrassen, dia projector scherm, enorm plastic varken, restanten mooi hout en nog een hoop meer. Allemaal blije mensen 😊

En soms onverwacht iets wat ineens kostbaarder bleek te zijn dan we dachten nog best goed kunnen verkopen.
Door smulpaap
#3438340
Ik heb noppes vorige week al gebeld , die willen veel hebben
Gister naar een man geweest , hier in de buurt. Die neemt oude fietsen graag aan . Dus drie oude fietsen heen gebracht , scheelt alweer ruimte in de container
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door