Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#34291
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen of er groenten in Carnibest zitten(natuurvoer kat)? Op de Cb-website staat dit er niet bij. Als de groenten er dan niet in zitten, dan is Cb geen volledig voer, toch?

kerstgroetjes,

Loeka
Door roger
#34293
<<Kan iemand mij vertellen of er groenten in Carnibest zitten(natuurvoer kat)? Op de Cb-website staat dit er niet bij. Als de groenten er dan niet in zitten, dan is Cb geen volledig voer, toch?<<



Of het erin zit of niet weet ik niet , maar vermits men katten altijd bestempeld als obligate carnivoren is het volgens mij voor een kat zinloos groenten in hun voeding te verwerken.

Persoonlijk maak ik echter geen onderscheid tussen obligate carnivoren en is dat woordje obligaat eraan te pas gekomen sinds de brokkenfabrikanten hun granen in hun hondenbrokken moesten slijten.

Gr.
Roger.
Door Loeka
#34379
Of het zinloos is weet ik ook niet, maar op de site van Pat McKay staat dat het voer van katten 25 % rauwe groenten moet bevatten en 75% rauw vlees. Waarvan 40% spiervlees, 20% orgaanvlees en 15% vet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door