Tijdens Corona naar de tandarts?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Tijdens Corona naar de tandarts?

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Dat geeft de burger moed :biggrin2:
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Gewoon naar de tandarts geweest, elke zes maanden. In de corona tijd drie keer nu. De arts draagt n mondkap. Er wordt keurig gepoetst.
Ik ben heel voorzichtig, heb mijn familie niet gezien. Die zijn nogal bewegelijk door t leven heen en
hebben veel contacten.
Maar met de tandarts had ik geen enkele moeite. Succes!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Dankjewel :)
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

En ik lees over kindjes, deze praktijk heeft de 'speel en kleurhoek' tijdelijk weg gezet. De leestafel opgeborgen en je zit echt anderhalve meter bij elkaar vandaan nadat je de pijltjesronde hebt gevolgd.
Ze hebben het echt heel serieus aangepakt.
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Ik ben in jan/febr 5x geweest, toen Corona hier heel heftig was in Hongarije, had een kies afgebroken wat nogal een issue was. Vond het reuze en reuze spannend. Na elke behandeling had ik 2 dagen migraine van de stres.... Je kwam op afspraak, zat alleen in de wachtkamer, kreeg ontsmetting voor je handen, en moest een corona formulier invullen. Tandarts en assistente droegen mondkapjes. Voor de behandeling kreeg ik een vreselijk vies paars drankje dat ik moest spoelen.... en verder hard duimen, maar ben gezond gebleven.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

miik schreef: di 08 jun 2021, 21:07 Ik ben in jan/febr 5x geweest, toen Corona hier heel heftig was in Hongarije, had een kies afgebroken wat nogal een issue was. Vond het reuze en reuze spannend. Na elke behandeling had ik 2 dagen migraine van de stres.... Je kwam op afspraak, zat alleen in de wachtkamer, kreeg ontsmetting voor je handen, en moest een corona formulier invullen. Tandarts en assistente droegen mondkapjes. Voor de behandeling kreeg ik een vreselijk vies paars drankje dat ik moest spoelen.... en verder hard duimen, maar ben gezond gebleven.
Dat kan ik me zo goed voorstellen!
Gelukkig is het goed gegaan :)
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Neally schreef: di 08 jun 2021, 20:59 En ik lees over kindjes, deze praktijk heeft de 'speel en kleurhoek' tijdelijk weg gezet. De leestafel opgeborgen en je zit echt anderhalve meter bij elkaar vandaan nadat je de pijltjesronde hebt gevolgd.
Ze hebben het echt heel serieus aangepakt.
Dat is ook wel een goed idee denk ik..

Plaats reactie