Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3424844
Oh , ruk is dat toch he . Grote lompe honden
Ze zijn best kwetsbaar omdat ze,maar zo klein zijn

En ja , als er geen progressie is dan maar verder onderzoek

Ja , ik hoop dat er bij Thara ook progressie ontstaat . Ze zij veel te jong om al zo te moeten kwakkelen
Het is ook best een rottig gebied bij Thara
Door smulpaap
#3424845
Maar ja , mensen die zuinig op hun hondjes zijn ::)

Dat denk ik dan weleens , we lijken het altijd op te lopen
Door smulpaap
#3424896
Nu , een heel verschil met de eerste behandeling
Toen moest ik haar begrenzen
Nu is ze wat mopperig , slaapt heel veel en wandelen wil ze,ook niet echt. Net ongeveer 15 .minuten, , dan geeft ze haar grens aan
Onderweg even een vrolijk momentje
Ze had een takje , nam het in haar mond en liet heel blij gedrag zien . Stond met de bips omhoog , dit ging haar heel gemakkelijk af .
Nou , ik laat haar maar . Ze heeft de rust blijkbaar hard nodig
Door smulpaap
#3425046
Tutje slaapt nog steeds erg veel
We gaan 2 x per dag een uurtje met de koets weg
Ze wil wel wandelen , maar na een stukje lopen krijgt ze blijkbaar een signaal .... Dit voelt nog niet goed . Dus dan zet ik haar weer in de,koets

Ze is ook erg narrig als ze andere honden ziet
Dat heeft ze,anders,nooit
Door Eef+Stippels
#3425050
Jammer dat de behandeling nog niet het gewenste effect heeft.
Dikke (zachte) knuffel voor Thara!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3425053
Ach, dan zit het toch niet helemaal lekker.
Ik hoop dat ze snel weer opknapt, zieke hondjes is niet leuk.
Door smulpaap
#3425159
Ze begint weer wat energieker te worden
Morgen weer heen , deze keer alleen laser
Door smulpaap
#3425343
Het is dus weer laser en osteo geworden
Compenseren is decompenseren geworden
Ze heeft blijkbaar al langer last , maar is uiteraard over haar grens gegaan :-X
Ribbengebied is pijnlijk , en haar rug zat ook behoorlijk vast

Ze heeft pijnstilling voor twee weken
En dan staat er ook weer een afspraak
Ze heeft gisteren 15 minuten gelopen en de rest van de dag geslapen
Net een minuut of 20 gewandeld en zegt weer in diepe slaap
Hoe zo hard voor jezelf
Maar ja , dat zijn honden
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3425345
Wat vervelend dat het zo hardnekkig is doordat ze zo hard is geweest voor haarzelf :-\
Hopelijk ga je toch snel weer meer resultaat zien van de behandelingen en is ze snel weer helemaal de oude 'spring in het veld'
Door smulpaap
#3425346
Ze gaat wel graag naar binnen
Dan moet je nog even wachten , en zit je vol verwachting te kijken
En dan komt die mevrouw , en dan is ze blij
Door smulpaap
#3425518
Er zit weer vooruitgang in
Zondag heeft ze 2 x lekker gewandeld , was vrolijk en rende weer even
Maandag idem , gister voor het eerst naar de dijk . Ik wilde kijken hoe dat ging
Uiteraard vond ze het geweldig , maar tijdens de 2e ronde merkte ik dat dat nog te veel was . Ze wilde nauwelijks wandelen en heeft weer veel geslapen . Dus de dijk schrappen we voorlopig maar . En maar wandelen op gelijkmatig terrein
Vandaag 2 x 45 minuten gewandeld dat ging prima . Ze,loopt vlot mee , heeft plezier
Nu net zag ze,een voor haar bekende Poedel
Ze wilde,dolgraag spelen , een goed teken. Maar dat maar,niet toegestaan . Ze is niet reactief meer , haar houding is beter . En we nemen nog wel de kar mee . Dan hoeft ze niet over haar grens te gaan , en zit ze veilig
Hier in de wijk krioelt het van de bonden , passeren is erg krap, en niet elke hondenbezitter heeft de hond onder controle
Ik heb haar wel op rantsoen gezet , bewegen is minder . En voor je het weet zit er zo maar een paar ons aan . Ze,is 200 gram afgevallen is,ze zelf niet blij mee,, , ze us wat hongeriger ,maar wel beter op dit moment . Later zien we wel verder
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3425519
Toch fijn dat rust wel verbetering laat zien. Zal niet meevallen, maar het is voor een goed doel. Alleen zal ze het daar zelf niet mee eens zijn.
Door zurca
#3425790
Hier is de ervaring ook met de osteopaat dat het herstel en verloop tussen de behandelingen door wat op en neer kan gaan.
Fijn dat ze voor nu zich weer beter voelt! Het is te hopen dat ze zich steeds beter gaat voelen en weer goed hersteld :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door