Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door SabenJin
#342445
Jin was zo gek op fruit, maar nu....ze wil het gewoon niet meer eten.
Ze was gek op komkommer, banaan en appel.

Nu wil ze ineens geen van drie meer eten. Banaan wil ze nog wel geprakt en bevroren in een kong, dan komt het meestal nog wel op, maar gewoon zo niet meer. Komkommer ook niet en ik heb vanmiddag nog weer een appel geprobeerd. Ze heeft een paar stukjes met lange tanden gegeten, maar nee, ze wou het toch niet, ik het dus maar geprakt en in haar bak gedaan met wat yoghurt er over heen. De yoghurt likt ze er af, maar de appel heb ik er net maar weer uitgehaald, want dat was al helemaal bruin en laat ze gewoon liggen.

Hoe zou dit nou zo ineens komen?
Door Lizzy
#342457
Oh jee, het kan zoveel dingen zijn! Of ze heeft door dat er betere dingen te krijgen zijn in haar huisje weltevree of ze is misschien niet helemaal lekker of ze heeft het erg warm en geen zin in eten of ze heeft gewoon genoeg van fruit om onbekende redenen. Nu kan het zijn dat als je het over 2 weken weer aan bied ze het wel ineens weer moet.

Pinkel moet ook geen fruit meer. Van de een op de andere dag had ze zoiets van "bekijk het ff met deze fruitzooi! Ik ben carnivoor, ik wil vlees!".
Door 202spots
#342469
Hier precies 't zelfde....van de een op de andere dag besloot Cis dat ze s'morgens geen cottage cheese met fruitmix wilde eten,en s'avonds de bak met groentemix niet eens bekeek of aanraakte...
Groente of fruit in 1 stuk wilde ze dan nog wel,maar alles wat op puree leek dat moest mevrouw niet. ::)
Alleen alle stukken RMB of gemalen kalkoennek zonder groentes erbij,dat at ze wel....
Ik heb 1 week alle groentes uit haar bak gelaten,(want ze viste niet eens 't vlees er uit en at dan liever niks)
en na 'n week met 1 klein lepeltje tegelijk weer groentemix erbij gaan doen....en nu weet ze niet hoe vlug ze de normale hoeveelheid naar binnen moet werken,net zo vlug als de cottage cheese en fruit wat ze s'morgens ook weer volop eet!
Rare beesten...misschien wil Jin volgende week ook weer alles eten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door