Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3424206
Ik wil een kat bij! :'(

Ik ben al tijden zachtjes aan het rondkijken of er geen volwassen kat is die aan onze eisen voldoet. Nl, sociaal naar andere katten, ouder dan 4, niet té veel aandacht nodig en moet met de kindjes om kunnen. Vooral dat laatste blijkt nogal een issue, en als dat dan wel lukt, dan kan ze niet met andere katten om.
En nu heb ik eentje gevonden. Echt een mooie match, lijkt me.
Heeft Meneer geen zin meer. En ik kan al zijn argumenten volgen hé. We hebben onze handen ook vol en het is een strressvolle periode, en volwassen kat introduceren is niet zomaar gedaan, dat heeft wel wat voeten in de aarde.
En hij vind hem niet mooi (ik wel)..

Rationeel kan ik het volgen en ben het er zelfs mee eens..
Maar m'n hart wil niet luisteren. :'(
Ik wil zo graag!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3424217
Mannen die zo vervelend rationeel gaan doen terwijl je hart wat anders roept zijn erg vervelend. Helemaal wanneer de argumenten juist zijn ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3424225
Misschien zeggen dat je moederhart zo overloopt van moederliefde endat je juist aan hem dacht door dan voor een extra kat ipv extra kind te gaan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3424229
:biggrin2:

Zou niet helpen...

Het ergste is, als ik het echt, echt wil, mag ik gerust m'n zin doordrijven. Maar hij heeft er geen zin in (en zit daar best verveeld mee hoor, begrijpt mij ook) . En dan is het voor mij eigenlijk ook geen optie.
En ja, zijn argumenten houden steek.. ::) ;D

M'n hart zal gewoon wat moeten afkoelen en wachten. Komt wel weer.
En als ik nog eens kittens aan de kant van de weg vind (foei, ga ik daar nog op hopen :-[), mag ik er wel 2 houden. :cool:

Thanx dames. Even een luisterend oor doet ook deugd. :)
Door Eef+Stippels
#3424267
Ik kan het linkje niet openen...
Maar stoppen met kijken zal misschien helpen... Of aangezien de asiels leegvliegen zie je dan ineens dat Eyo geadopteerd is.
Tenzij je nog twijfelt..? Lastig hoor.

Mijn klaag: de apk valt duurder uit dan verwacht/gehoopt; 4 (!) nieuwe banden moeten erop, terwijl er net 2 nieuwe op zijn gegaan. Maar er zat een scheur in tot aan het canvas :o
En nog wat andere dingen..
Ik weet niets van auto's, maar wel dat ik het zonde geld vind ::)
Door eelke
#3424435
Arrrgh. Verbouwplannen en dat dan de datum steeds verschoven wordt, terwijl er in eerste instantie gezegd werd dat ze de planning prima op orde hebben en ze na een jaar corona nog niets hadden hoeven verschuiven.

En dan zit ik met de gebakken peren, want niet door laten gaan is natuurlijk geen optie, maar ja, zie het maar te regelen :-\ en dan nog hopen dat er niet 1 van 'mijn ploeg' ziek wordt, want dan komt er alsnog niemand.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3425101
De buren zitten buiten met de gil/krijs/blèr-peuter en ik probeer thuis te werken ::)
Door hannabelgje
#3425125
Poezel heeft een spitsmuis naar binnen gebracht en in de woonkamer losgelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3425139
Ieuw.... :-X

En niet terug gevangen, vermoed ik?

Ik heb Kleintje ook ooit eens met een muis terug naar buiten gestuurd, maar die hield ze gelukkig goed vast...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3425140
pluk schreef: ma 26 apr 2021, 16:19 De buren zitten buiten met de gil/krijs/blèr-peuter en ik probeer thuis te werken ::)
Soort van riem onder het hart: Wees blij dat het er maar 1 is en je niet mijn buurvrouwe bent. Ik heb 4 gillende krijskinderen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3425141
hannabelgje schreef: ma 26 apr 2021, 21:01 Poezel heeft een spitsmuis naar binnen gebracht en in de woonkamer losgelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

hmmm, spitsmuis!
Die worden niet opgegeten en vind je na een tijdje gefermenteerd in een hoekje of onder of in de bank.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3425142
Ik wilde zelf ook graag even klagen.

Ik heb een zieke baby. Het is normaal zo'n lief blij ei en nu een zielig krijsend hoopje. Met ontstoken ogen ook nog eens.
En inmiddels vind ik het ook zielig voor mij. Want vorige week was hij al bijna niet te doen wegens nieuwe tanden en nu dit erbij. En dan hebben de andere kindertjes ook nog eens vakantie.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425413
Vandaag gedag gezegd tegen een van mijn favoriete lespaarden. Hij is verkocht en gaat een fantastisch leven tegemoet. Daar ben ik heel blij om, maar ik ga hem ontzettend missen :'(

Wat dan weer in het geluksmomentjes topic hoort is dat ik vandaag nog een heerlijke bosrit op hem mocht komen maken. Een heel fijn afscheid, nog een keer heel bewust van hem genieten. Dag lieve Skill, heb een heel erg fijn leven :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door