Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3419735
koekje schreef: wo 10 feb 2021, 23:19 Een medemoeder van school kreeg een half jaar na het inslapen van de oude hond toch weer het gevoel van een niet-weggaand gebrek in haar leven. Zij stelde haar man voor een ultimatum: hond erbij of nog een kind.
Binnen 2 maanden was de hond er!
Die ga ik eens uitproberen :biggrin2:
Door Siberienne
#3419750
koekje schreef: wo 10 feb 2021, 23:19 Een medemoeder van school kreeg een half jaar na het inslapen van de oude hond toch weer het gevoel van een niet-weggaand gebrek in haar leven. Zij stelde haar man voor een ultimatum: hond erbij of nog een kind.
Binnen 2 maanden was de hond er!
Ik vrees dat mijn meneer dan in gaat zetten op kindertjes maken. Iets met ‘loos dreigement’ :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419788
Siberienne schreef: do 11 feb 2021, 09:33 Ik vrees dat mijn meneer dan in gaat zetten op kindertjes maken. Iets met ‘loos dreigement’ :biggrin2:
Waaaaahaha ;D

Mijn vogels slapen sinds twee nachten in de woonkamer. Strikt gezien zijn de temperaturen in hun kamer nog te doen voor ze. Maar ik vind het een fijner idee dat ze in de warme woonkamer slapen. Het mag tenslotte ook gewoon wel een beetje comfortabel zijn.
Dus zitten ze nu al een uurtje gezellig bij me. Charlie weer hoog en droog, Kaela bij mij op de stoel. Super gezellig.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3419825
Vandaag even heerlijk naar buiten, sneeuw, ijs en fris. Dorpje in de buurt. En ja, het was best wel druk op de ijsbaan, maar er was genoeg ruimte. En mensen gaven elkaar ook ruimte. Ik zag ook alleen maar blije gezichten, mensen die aan het genieten waren. Heerlijk!!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420068
Zo... meubelmeneer weer helemaal blij gemaakt.

Ik vond het dressoir erg mooi, en heb er dus nu een bijpassende salontafel bij gekocht.
En omdat ik de tafel moest ophalen en toch in de winkel stond, heb ik maar gelijk een bankstel besteld :cool:
Door Anne in Zweden
#3420069
Ronald schreef: di 16 feb 2021, 14:10 Zo... meubelmeneer weer helemaal blij gemaakt.

Ik vond het dressoir erg mooi, en heb er dus nu een bijpassende salontafel bij gekocht.
En omdat ik de tafel moest ophalen en toch in de winkel stond, heb ik maar gelijk een bankstel besteld :cool:
Verveel je je, of zo? ;D

Dat gaat er sjeik uitzien bij jou, afgaand op het dressoir. Mooi hoor!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3420070
Anne in Zweden schreef: di 16 feb 2021, 14:32 Verveel je je, of zo? ;D

Dat gaat er sjeik uitzien bij jou, afgaand op het dressoir. Mooi hoor!
Valt het op? :biggrin2:
salontafel.jpg
salontafel.jpg (143.64 KiB) 1101 keer bekeken
De salontafel.

salontafel.jpg
salontafel.jpg (143.64 KiB) 1101 keer bekeken
En het bankstel. De bank wordt dan niet bruin, maar groen (olijfgroen-achtig)
Bijlagen
bankstel.jpg
bankstel.jpg (211.03 KiB) 1101 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door