Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#341332
;D Vanmorgen kwam mijn man trots met een zakje van de slager thuis. Dus ik gluren, want het was voor de honden bedoeld. :-X Wat zien ik? Een zak met ontvelde kippenvoeten :P Woeha, brrrrr, ieieieks :o Die dingen zijn lijkbleek, ze flapperen als je ze beweegt en als je aan de peesjes trekt die er bij de pols uitsteken dan trekken ze samen. Ik heb ze met heel veel moeite in zakjes verdeeld en ingevroren. De honden hebben ze even onderzocht en goed bevonden. Volgens mij is het prima spul, maar ik ben bang dat ik er vannacht nog van droom. Ik kan een hoop hebben op vlees en vis gebied tegenwoordig, maar ik ben blijkbaar nog niet helemaal barf-vast.
Door Erna
#341336
Hahahahahahah

Je bent niet de enige hoor. Ik gril bij het zien van vissenkoppen en snijden doe ik ze zeker niet. Getver. Ik heb vorige week voor het eerst een hart in stukje gesneden en dat is ook niet mijn favoriete hobby maar het ging. Je verlegt steeds weer je grenzen merk ik, deed ik voorheen de kippennekken met een soeplepel in de zakjes nu graai ik erin alsof ik nooit anders heb gedaan.

Maar die vissen doe ik echt niet!
Door Truus
#341358
202spots schreef: Wil iemand soms 'n manicure? 8)

Afbeelding
Dit zie ik ze niet eten :-X. Ik denk dat ik sowieso commentaar krijg van mijn husband ;D
Zijn die nagels niet erg scherp voor de maag en darmen?
Laatst gewijzigd door Truus op ma 27 jun 2005, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
#341370
202spots schreef:
Afbeelding
Heb jij ze zelf zo smaakvol op het bord gedrapeerd? Dan kan jouw maag duidelijk meer hebben dan de mijne. Ik vind die dingen iets tussen rubber uit de feestwindel en een waterlijk.
Door 202spots
#341376
Truus schreef: Dit zie ik ze niet eten :-X. Ik denk dat ik sowieso commentaar krijg van mijn husband ;D
Zijn die nagels niet erg scherp voor de maag en darmen?
Ze vinden ze wel heel erg lekker hoor Truus... ;)
Ik knipte eerst wel is de nageltjes eraf,en wanneer de hond dan zo'n pootje tussen z'n lippen heeft hangen...dan is 't net 'n baby handje wat naar je aan zwaaien is! ;D :o
De nageltje laat ik er nu gewoon aan,is vrij zacht en zachter dan botjes...dus ik laat ze nu gewoon zitten.

En Ja..je moet er toch wat smakelijks van maken wanneer je 't op de foto zet? ;D
Moest eigenlijk 'n toefje peterselie bij he? 8)
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 27 jun 2005, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
#341379
[quote author=Truus Dit zie ik ze niet eten :-X. Ik denk dat ik sowieso commentaar krijg van mijn husband ;D
Zijn die nagels niet erg scherp voor de maag en darmen?
[quote][/quote] Mijn husband heeft het zelf bedacht. Hij is altijd bang voor botten vooral bij Hafan, maar hier zat hij leuk mee te spelen. Waarschijnlijk omdat ik er zo van griezel. Hij had ook wel vraagtekens bij de nagels. Ik denk dat die geen stand houden in maagzuur.
Door Truus
#341382
202spots schreef: Ze vinden ze wel heel erg lekker hoor Truus... ;)
Ik knipte eerst wel is de nageltjes eraf,en wanneer de hond dan zo'n pootje tussen z'n lippen heeft hangen...dan is 't net 'n baby handje wat naar je aan zwaaien is! ;D :o
De nageltje laat ik er nu gewoon aan,is vrij zacht en zachter dan botjes...dus ik laat ze nu gewoon zitten.

En Ja..je moet er toch wat smakelijks van maken wanneer je 't op de foto zet? ;D
Moest eigenlijk 'n toefje peterselie bij he? 8)
Ik zie het helemaal voor me ;D ;D ;D Wie weet ga ik nog een keer om maar dan wel zonder nageltjes en.......MEt een stukje peterselie.
Door 202spots
#341383
Dit zijn alleen de voetjes,wanneer er nog 'n stukje van de pootje zelf aan zit,dan kan je helemaal lachen met die teentjes trekken. ;D

btw De nagels zijn net zo zacht als dat je eigen nagels zijn nadat je in bad bent geweest en je nagels knipt.
Door Doedels
#341397
202spots schreef: Dit zijn alleen de voetjes,wanneer er nog 'n stukje van de pootje zelf aan zit,dan kan je helemaal lachen met die teentjes trekken. ;D

btw De nagels zijn net zo zacht als dat je eigen nagels zijn nadat je in bad bent geweest en je nagels knipt.
Dank je wel het beeld staat weer op m'n netvlies. En ik wil straks naar bed ::)
Door 202spots
#341399
Doedels schreef: Dank je wel het beeld staat weer op m'n netvlies. En ik wil straks naar bed ::)
;D ;D ;D ;D Sweet Dreams!!
Door Elvira
#341920
Een vriendin van me heeft onlang in een echt chinees restaurant gegeten en kreeg ook kippentenen :o
Ze heeft ze voor haar fatsoen wel geprobeerd, maar vond ze niet lekker.
Wat ik vroeger erger vond : we hadden vogels en die gaven we meelwormen. Maar de kleine vogels kregen die niet altijd dood en als ze ze levend aten, konden ze vanbinnen de maag op eten. Daarom moest je de kop er afsnijden. Dan kwam er de inhoud een beetje uit (zag eruit als pus). Ik stond te kophalzen als ik het deed en de eerste tijd moest ik niet aan eten denken. ;D
Bovendien als ik levercake maak, vind ik het er ook niet echt smakelijk uit zien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door