Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Lizzy schreef: za 07 nov 2020, 17:44 Ja, het gaat nu overal rond. Nu vind ik Biden ook echt 10 keer niks maar jee, wat een opluchting!
nee klopt, maar erger kan het niet dus ;)

Denk ook wel dat het verschil gaat zijn dat deze goede adviseurs om zich heen regelt en daarmee overlegt ipv dictatortje te spelen en iedereen voor fake uit te maken.
En ik kan weer zonder bijsmaak sinasappels eten :biggrin2:
AP, The Washington Post, The New York Times, Politico en -niet onbelangrijk- Fox News melden ook dat Biden voldoende electorale stemmen heeft om uitgeroepen te worden tot de 46e president van de VS. Pak van mijn hart.
Kaio schreef: za 07 nov 2020, 17:53 nee klopt, maar erger kan het niet dus ;)

Denk ook wel dat het verschil gaat zijn dat deze goede adviseurs om zich heen regelt en daarmee overlegt ipv dictatortje te spelen en iedereen voor fake uit te maken.
En ik kan weer zonder bijsmaak sinasappels eten :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee joh, erger kan absoluut niet. Ik ben ook hartstikke blij! Sterker nog, ik ga er op proosten!
Ik weet niet waarom jullie Biden 10 x niks vinden? Volgens mij is hij de perfecte middle-of-the-road kandidaat voor de situatie waarin Amerika zich nu bevindt. Niet te links voor de niet-Trump-republikeinen, niet te rechts voor de niet-Bernie-democraten. Geen enkele andere Democraat had in het huidige Amerika vanTrump kunnen winnen. En Biden heeft zoveel politieke ervaring; hij weet hoe het spelletje wordt gespeeld en kan het zelf ook spelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door