Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3412113
Rond 17 u...dat is idd best snel om verstopt te zitten er van.
Hij heeft een paar stukjes gedroogd vlees op. Dat vind ik wel positief.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3412115
Kan ook gewoon een virusje zijn.. Dan vind je uiteraard ook stukjes van het laatst gegeten terug, maar zonder dat dat de oorzaak is.
Beterschap voor Joep! Hopelijk voelt hij zich snel beter!
Door Siberienne
#3412117
Beterschap voor Joep.

En Tanna, hopelijk geen last meer van de klap? Ik viel gisteren ook in het bos maar had alleen een broek vol blubber. Zat op mijn kont in de modder... het is glad hier.

Eigen klaagje: hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt... hoe gaat dit nou mis?
Ik wil een stukje gaan hardlopen met man en hond. Ik zeg tegen man: zeg jij maar waarheen. Hij kent de weg hier een stuk beter en heeft er veel meer gelopen dan ik. Zegt hij 'maakt mij niet uit, zeg jij het maar". Nou uh, dan maar hier achter het huis het bos is? "Dat gaat echt niet hoor, veel te glad en modderig." Antwoord: ach dan maken we er een ren/wandel combi van. Da's niet goed want het gaat gewoon niet. Ok, dan ergens anders heen. Ik vind alles goed is dan het antwoord. En dan 3x heen en weer tot we allebei chagrijnig zijn. Zo suf...
Door - pien -
#3412120
Dank voor de beterschapswensen. Hij ligt een beetje gaar te wezen op de bank...drinkt en eet af en toe.
Ik hoop dat we een rustige nacht tegemoet gaan :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412273
In het kader van klein leed.

zo'n 10 weken geleden een bank besteld en er gelijk bij vermeld hoe het zat met levering omdat wij de woonkamer op de eerste verdieping hebben (drive in woning). Was geen enkel probleem werd gezegd. Gistermiddag werd ik gebeld dat de bank was geleverd en de volgende dag (vanmorgen) mee kon op de bezorgronde. Ik nogmaals vragen of het duidelijk was dat hij naar eerste verdieping moest. Stond er nog niet bij maar zou er bij gezet worden. Gisteravond om ruimte te maken samen met H. de oude bank naar beneden geworsteld via de trap. Kreeg ik vanmorgen tijdens mijn werk een appje van H dat ze de bank niet naar boven kregen en dat er ook werd gevraagd of wij het wel hadden aangegeven ::) H heeft dus gezegd dat we dat meerdere keren hebben aangegeven. Kortom, ze zijn ondanks onze waarschuwingen vooraf weer terug gegaan met de bank om te overleggen hoe het nu aangepakt gaat worden. Op dit moment heb ik er nog niets over gehoord en weten we dus niet wanneer we weer een bank in de woonkamer hebben :-X >:( Aangezien het nogal een crime was om de bank naar beneden te krijgen zet je ook niet zomaar weer de oude bank terug ::) Baal hier zo enorm van omdat je het meerdere malen vooraf al aangeeft :-\ Had ik toch gisteravond naar mijn voorgevoel moeten luisteren en H moeten zeggen de bank alleen opzij te zetten voor de nieuwe bank ipv naar beneden te zetten....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3412280
Oh, maar een hele avond zonder bank is best groot leed.... Zeker als je niet weet wanneer ze wel komen... :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412286
Fenixjuh schreef: di 27 okt 2020, 17:47 Oh, maar een hele avond zonder bank is best groot leed.... Zeker als je niet weet wanneer ze wel komen... :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
1603823209282-187212629.jpg
1603823209282-187212629.jpg (1.16 MiB) 1381 keer bekeken
Met beetje creativiteit is het te overzien. Hadden nog twee eenpersoons matrassen liggen die we nu op elkaar maar gebruiken ter vervanging van de bank. Morgen maar eens bellen wat we nu kunnen verwachten qua bezorging ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412332
Wordt nog spannend of we dit weekend op onze bank plaats kunnen gaan nemen. Morgen wordt hij door de meubelzaak afgeleverd bij verhuisbedrijf. Dat verhuisbedrijf gaat zijn best doen om vrijdag de bank te komen bezorgen maar dat is afhankelijk van hoe snel ze klaar zijn met andere meerdaagse klus die vrijdag afloopt. Anders wordt het pas maandag ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412336
Ahjoh, je zet een tent op in de woonkamer, steekt een paar kaarsjes aan en je bent op vakantie. ;D

(maar ik hoop dat je bank vrijdag goed afgeleverd word.) :-*
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3412347
Ik ben over mijn huissleutels gereden ::) Penslotsleutel stuk, morgen even kijken waar ik die kan laten (bij)maken
Door hannabelgje
#3412410
Zoë ziekjes. Beginnen met diarree, toen vanmiddag ook overgeven. Ik was bij mijn vriendin aan het werk. Om 15 uur mijn baas gebeld en naar de da gereden. Waren een half uur te vroeg, maar werden toch fijn geholpen. Spuit tegen braken erin en pillen mee. Hopen dat ze vlug opknapt. Ik ben er zelf ziek van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3412425
En net weer gebeld met de da. Ze heeft een reactie op het anti braakmiddel. Heel onrustig wordt ze ervan en heel erg hijgen. Hebben ze ooit 1x eerder meegemaakt. De pillen mag ze nu dus ook niet meer hebben. Gelukkig heeft ze niet meer overgegeven. Ze mocht wat puur nervo om te kijken of ze er rustiger van werd. Dat lijkt wel te werken. Na de ab pillen in haar strot en de puur nervo zijn we even geen vrienden meer geloof ik.....
Ik hoop zo dat ze vlug opknapt pfffff wat een ellende.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door