Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door - pien -
#3411391
Lizzy schreef: zo 11 okt 2020, 17:32 Geef je nu ook geen CBD olie zeker?
Nee, dat heb ik nog steeds niet uitgezocht.
Ik kwam wel dit tegen
https://healthypets.mercola.com/sites/h ... -dogs.aspx

Ik ben er alleen vorige keer mee gestopt en ik kan me herinneren dat Gabi ervan heeft gespuugd 2x op een dag, dus ik blijf een beetje huiverig maar wil het toch nog een keer proberen.
Alleen niet alles door elkaar/tegelijk.
Door Lizzy
#3411396
Goed idee hoor, om niet alles tegelijkertijd te proberen. Anders weet je niet of iets/wat werkt. Ik zou de CBD olie in ieder geval mengen met voer.
Door Envie
#3412079
- pien - schreef: vr 18 sep 2020, 16:16 In overleg met de da mag ik nu Meloxidyl samen met de Tralieve geven...en kijken hoe dat gaat.
Als dat niet werkt dan mag hij meer Tralieve.
Maar liever wil ik CBDolie proberen. De goeie komt toch van PolderCannabis Lizzy?
Ik lees even met je mee, probeer ook mijn Gouwe ouwe zo goed mogelijk te houden...
kleine kanttekening bij de CBD olie, dat moet je rustig opbouwen, en je merkt pas effect na ong. twee weken is mijn ervaring. Ik ben er even mee gestopt omdat hij ook wat aan t rommelen is
zie viewtopic.php?f=1&t=138702
Door - pien -
#3412263
Ik heb goed nieuws!
Na 4 prikken met Anarthron (elke week) en 2 x Nandrolon (1e en 4e week) zie ik verbetering bij Gabi!
Hij is viever, vrolijker, levendiger en tilt z'n poot hoger op bij het piesen :biggrin2:
Wat ben ik blij dat het werkt :groupwave2:
M'n ouwe, oersterke lieverd gaat vooruit :D
Door - pien -
#3434758
We zijn ruim een jaar verder, Gabi is inmiddels 13 jaar, en helaas gaven latere prikken met Anarthron geen verbetering meer.
Hij krijgt Hyaloral, Meloxydil, Pan Chow (sterke pijnstiller van de huisdierendokter, ik zie geen resultaat helaas), Frontmotion (net 2 weken geleden gestart met dubbele dosis, dat moet in het begin) ook van de huisdierendokter, Golden Paste, alleen die ellebogen van hem, ik zie dat ze hem pijn doen, we lopen ook nog maar kleine rondes en hij doet niks geks. Spelen of rennen doet hij niet. Hij ligt wel graag op de bank en daar moet hij ook weer vanaf en dan landt hij weer op die voorpoten :-\
Ik heb voor hem (en Rocco) Librela geprobeerd, twee keer, maar dat deed niks. Ik had daar zo m'n hoop op gevestigd :'(

Nu het kouder wordt, zou een jas met mouwen vóor dan helpen bij het wandelen, dat z'n ellebogen warmer blijven?
En ik wilde laten laseren bij de fysio ivm z'n artrose , maar laatst moest hij eigenlijk mee naar de trimster om z'n nagels te laten knippen, en ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer in de auto. Normaal zet ik hem bij de achterbank, hij zet z'n voorpoten erop en ik til de achterkant er in. Maar hij wilde echt niet, het leek wel een zak aardappels van 27 kilo. Hij was ook al een paar maanden niet meer met de auto mee geweest, dus vond hij het raar of deed het hem zeer?
Hij gaat héél graag mee wandelen, hij begint altijd te 'springen' van blijdschap en onderweg kan hij ook aardig aan de riem trekken. Sinds een paar maanden, als we even stil moeten staan, gaat hij liggen in plaats van dat hij blijft staan.

Aangezien ik hem nu niet meekrijg naar de fysio om te laten laseren wil ik nog een keer CBDolie proberen, ik heb nog twee flesjes staan (open, koel bewaard) , vandaag heb ik twee druppels gegeven van 2,75% en ik hoor meteen na het eten gerommel in die buik :-\
Als ik het zo opschrijf krijgt hij best al wat supplementen (die al dan niet helpen, de Hyaloral helpt wel echt) en pijnstillers, (sterkere pijnstillers van de da heb ik ook geprobeerd, maar daar zag ik geen verbetering op).
Hebben jullie nog ideeën?
Door - pien -
#3434813
dinky89 schreef: do 18 nov 2021, 14:06 Wat fijn dat er nu een mogelijkheid is gevonden en ook al op korte termijn :)
Ik duim dat het gaat werken en jullie nog even samen door mogen ;)
Dankjewel! We gaan ons best doen :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door