Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3410528
Storm en regen, en een husky met storm in zijn hoofd.. eind vdmiddag droog, bergop gewandeld en hem onderweg los gelaten. Zo super braaf, ons keurig in de gaten gehouden, elke als we riepen aan komen stuiven en heerlijk zijn poten kunnen strekken. Enige minpuntje; geen camera bij me :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3410542
Saar gaat tegenwoordig, al een week of wat, niet meer alle uitlaatrondjes mee... mevrouw heeft geen zin (of hoe je dat ook wil noemen ;) ).... dus de helft van de rondjes gaan Appie en Saar apart uit... lees: Saar loopt naar het veldje voor ons huis, doet een plas en loopt gewoon zelf terug (je krijgt haar in geen mogelijkheid mee, zelfs niet met brokjes).... so be it, we gaan het gevecht niet meer aan ;D ...
Vanochtend had Saar ineens zin om te lopen (als ze zelf naar de deur loopt om mee te gaan, grijp de kans met 1000 handen aan, want dan heeft ze echt zin)......
Ze heeft gerend, gek gedaan, meisje was niet te houden!!!!! Heb onderweg welgeteld, 3x een paar tellen stil gestaan omdat ze moest poepen of een plasje... en daar nam ze een sprint, onderweg Appie met dr kont een tikje gegeven dat ie aan de kant moest :D .... en dan nam Appie een sprint en dan zij weer.... was al na een kwartier terug, terwijl we meestal er bijn een half uur over doen omdat mevrouw geen zin heeft :P ...... heb onderweg tig complimentjes gegeven dat ze zo goed aan het lopen was :D :D .... was helemaal happy dat Saar er zin in had :) ....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3410556
Dolblij met onze "nieuwe" auto die we vandaag opgehaald hebben. Weer een automaat zodat ik toch heerlijk kilometers kan maken met mijn versleten gewrichten. Ik is blij. De honden hebben hem ook goed gekeurd.
Door src_esther
#3410565
Charlie Angel schreef: vr 25 sep 2020, 19:47 Dolblij met onze "nieuwe" auto die we vandaag opgehaald hebben. Weer een automaat zodat ik toch heerlijk kilometers kan maken met mijn versleten gewrichten. Ik is blij. De honden hebben hem ook goed gekeurd. Afbeelding
Best heel belangrijk! Wij hebben heel wat verschillende auto's moeten verkopen/kopen om er een te vinden die niet regelmatig wordt ondergekotst... Duur hondje joh, zo'n asiel spanjaard... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3410601
src_esther schreef: Best heel belangrijk! Wij hebben heel wat verschillende auto's moeten verkopen/kopen om er een te vinden die niet regelmatig wordt ondergekotst... Duur hondje joh, zo'n asiel spanjaard... :biggrin2:
Alles voor de hondjes hè. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3410608
Vannacht weer in fijn bed geslapen. Wat kan een mens blij zijn met eigen bed. Zuid Limburg was heerlijk maar het bed en het meubilair was verschrikkelijk want lekker zitten/liggen was niet mogelijk ::)

Veel fijne kilometers met de nieuwe auto!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3411242
Het moest er toch eens van komen. Stoppen met roken. Afgelopen maandag de knoop doorgehakt en sinds die dag ook niet meer gerookt.
Vandaag bij de huisarts geweest voor het jaarlijkse APK gesprek. Bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant, maar ze was erg blij dat ik (eindelijk!) een poging tot stoppen aan het doen ben. Dat gaat (als het goed is) ook in de bloeddruk schelen.

Nu alleen nog het snaaien een beetje in de hand zien te houden...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3411244
Kaela schreef: do 08 okt 2020, 18:13 Oooh wat goed! Zet hem op!

(Ennuh het is geen poging, je gaat het gewoon doen, want je bent het waard!)
Dankjewel :)

Het valt me mee hoe gemakkelijk het me af gaat. Geen pleisters, acupunctuur of Allan Carr boeken. Gewoon cold turkey.
Ik ben wel wat onrustig en slapen is op dit moment lastig (vaak 's nachts wakker en niet meer kunnen slapen). Maar ja... het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door