Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3410034
Ach, die Joep.......
Open is in elk geval een beginnetje, dat zal best opluchten. Beterschap!
Door Tanna
#3410035
Ik wilde wat dingen uit de folder van Praxis kopen, maar dan wel online. Winkels sla ik liever over en de bouwmarkt al helemaal. Een uitkomst dat het ook online kan en bezorgd kan worden, heb ik pas bij Gamma ook gedaan.
Gisteravond een account aangemaakt en toen om 12 uur de nieuwe aanbiedingen geldig waren meteen maar ingelogd via de welkomstmail. Emailadres en wachtwoord werden niet herkend. Hè, had ik dan gerommeld met het wachtwoord? Dat leek me sterk. Vooruit, nieuw wachtwoord aanvragen. Dat ging niet want het emailadres was onbekend. Wonderlijk, want ik had dus wel dat welkomstmailtje.
Vanmorgen maar eens gebeld naar de klantenservice. Nou, dat klopte wel, dat ik niet kon inloggen. De gegevens gaan naar een extern bureau en worden daar verwerkt, dat kon wel even duren :o :o . Dit is toch niet de 18de eeuw? vroeg ik nog. Ik werd een beetje als een zeur weggezet, niet zo ongeduldig hoor!
Het is nu 24 uur geleden dat ik de welkomstmail heb ontvangen maar ik kan nog steeds niet inloggen. Wat ik wilde bestellen is maar beperkt online leverbaar dus dat kan ik nu wel schudden. :( :(
Dat wordt niks met mij en Praxis..........
Door eelke
#3410168
AB deed dus weinig (of niks). Dus nu een andere kuur. Dat het open is scheelt hem veel pijn en hij is, zeker met dit weer, gewoon vrolijk en fit, maar die ontsteking moet wel weg en dat gat weer een keer dicht natuurlijk :-\

En allemaal baasjes van ingeslapen dieren daar. Mehhh :(
Door - pien -
#3410171
Wat waardeloos dat de AB niks deed :-\
Fijn dat hij vrolijk en fit is, en ik duim dat de ontsteking nu wel weg gaat
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3410173
eelke schreef: vr 18 sep 2020, 11:21 AB deed dus weinig (of niks). Dus nu een andere kuur. Dat het open is scheelt hem veel pijn en hij is, zeker met dit weer, gewoon vrolijk en fit, maar die ontsteking moet wel weg en dat gat weer een keer dicht natuurlijk :-\

En allemaal baasjes van ingeslapen dieren daar. Mehhh :(
Ab bereikt die holtes niet. Normaliter stoppen ze die holtes vol met een abzalf. Tot die tijd blijft het modderen.
Door hannabelgje
#3410180
Angelique schreef: Ab bereikt die holtes niet. Normaliter stoppen ze die holtes vol met een abzalf. Tot die tijd blijft het modderen.
Dat is ook mijn ervaring. In pussig weefsel kan ab zijn werk niet doen. Er is wel een speciale ab die er beter voor geschikt is. Stomorgyl is dat volgens mij. Ik weet niet wat je nu gebruikt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door eelke
#3410185
Nou, dat geeft weinig hoop. Stomorgyl had hij dus. Nu clavaseptin. Ik heb maandag, toen het open sprong, en vandaag, gevraagd of het niet ook intern behandeld kan worden, maar dat wilde ze niet.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3410190
Is het op kweek gezet?
Zo dicht bij de anus kunnen daar vieze dingen in zitten en dan wil je liever zeker weten dat je iets geeft dat werkt.
En ik zou toch ook echt zalf willen om het ter plaatse te behandelen. Geen nood om z'n darmen overhoop te gooien voor een zo goed als uitwendige ontsteking.
Door eelke
#3410240
Nee en nee. Nu moet ik wel zeggen dat het er vanmorgen schoon uit ziet. Gisteren bloedde het ook wel een tijdje nadat we bij de dierenarts geweest zijn. Dus ik kijk het nog even aan. Honingzalf heb ik over nagedacht, maar dat triggert het zo om er aan te gaan likken...en dat doet ie nu niet.
Door hannabelgje
#3410260
eelke schreef:Nee en nee. Nu moet ik wel zeggen dat het er vanmorgen schoon uit ziet. Gisteren bloedde het ook wel een tijdje nadat we bij de dierenarts geweest zijn. Dus ik kijk het nog even aan. Honingzalf heb ik over nagedacht, maar dat triggert het zo om er aan te gaan likken...en dat doet ie nu niet.
Ah ja daar heb je natuurlijk een punt. Je zou het net voor het wandelen kunnen doen. Dan vergeet hij het misschien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3410624
Grrrrr, vorige maand bloemen voor de verjaardag van mijn moeder besteld, werd ik om vijf uur smiddags gebeld dat ze ze helaas niet op tijd konden leveren. Verdorrie.
Nu dus op tijd een kaart voor de vriend van mijn moeder besteld, is die ook niet bezorgd. Sta ik dan met mijn goede gedrag!
Gebruikersavatar
Door pike
#3410642
Kaela schreef: za 26 sep 2020, 16:45 Grrrrr, vorige maand bloemen voor de verjaardag van mijn moeder besteld, werd ik om vijf uur smiddags gebeld dat ze ze helaas niet op tijd konden leveren. Verdorrie.
Nu dus op tijd een kaart voor de vriend van mijn moeder besteld, is die ook niet bezorgd. Sta ik dan met mijn goede gedrag!
Vorige maand???? En niet op tijd kunnen leveren???? Allemachtig dat vind ik wel schandalig.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3410644
pike schreef: za 26 sep 2020, 18:54 Vorige maand???? En niet op tijd kunnen leveren???? Allemachtig dat vind ik wel schandalig.
Neeeeee ik bedoel dat ik vorige maand bloemen besteld had en die moesten dezelfde dag bezorgd worden en dat lukte niet meer. En daar werd ik pas om vijf uur over gebeld dus dan regel je niets anders meer.
En nu een kaart van kaartje2go. Op tijd besteld maar niet bezorgd.

Ach geen ramp, maar het komt nu net over als denk ik er helemaal niet aan. Terwijl ik dat beide keren juist wel had gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door