Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
hannabelgje schreef: wo 12 aug 2020, 08:44 Met de katten kunnen hier geen ramen of deuren tegen elkaar open helaas. Pfff denk dat ik achteraf blij ben dat ik morgen naar kantoor moet. Daar is het koeler.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Kun je niet iets met roosters of horren doen?
Hier een flat met een 'valbestendig' balkon met dit weer McGuyver ik wat met gaaspanelen zodat zeker s nachts de ramen en balkondeuren
wagenwijd open kunnen
Door hannabelgje
Alleen het keukenraam kan open. Die komt uit in de kattenren. Dus dan zet ik die smorgens open met de achterdeur. Tocht niet echt door maar beter dan niks. Aan de voorkant is een super drukke weg waar ze 70 mogen. Dat durf ik met gaas ook niet aan. Ik heb echt 3 hooligans.

Door - pien -
Tanna schreef: di 11 aug 2020, 23:38 Lief dat je meedenkt! Maar een mobiele airco maakt een hoop herrie en we hebben er ook geen plek voor. Gelukkig hebben we een geweldige en stille plafondventilator, daar doen we het voorlopig maar mee.
Bedankt voor de knuffel! :-*
Ook een knuffel van mij :-*
We hebben in de slaapkamer 's nachts de ramen helemaal open staan, maar ja, als het niet waait heb je daar nog niks aan.
En een ventilator naast het bed.
We hebben 6 ventilatoren (niet allemaal tegelijk aan) en het is 30C in huis ondanks dat de zonkant dicht zit...'s nachts koelt het ook niet af...Rond 22 u is het nog 28C en in de nacht wordt het 23C maar zo gauw de zon weer op komt (vanochtend was het wat bewolkt...heerlijk...voor korte duur) wordt het weer f**king heet.
Ik word er zo sacherijnig van en soms tegen depressief aan... :-X

Wat voor plafondventilator heb je?
We willen airco voor de slaapkamer maar als we een stille kunnen vinden is dat ook wel fijn denk ik!
Door Kim_S
Tanna schreef: di 11 aug 2020, 23:38 Lief dat je meedenkt! Maar een mobiele airco maakt een hoop herrie en we hebben er ook geen plek voor. Gelukkig hebben we een geweldige en stille plafondventilator, daar doen we het voorlopig maar mee.
Bedankt voor de knuffel! :-*
Ik dacht ook al “dat zouden ze dan natuurlijk al lang gedaan hebben als dat een optie was”.
Hopelijk koelt het snel af!
Door Too
hannabelgje schreef: wo 12 aug 2020, 10:36 Alleen het keukenraam kan open. Die komt uit in de kattenren. Dus dan zet ik die smorgens open met de achterdeur. Tocht niet echt door maar beter dan niks. Aan de voorkant is een super drukke weg waar ze 70 mogen. Dat durf ik met gaas ook niet aan. Ik heb echt 3 hooligans.

Ja nee dat snap ik.

Ik heb van die (geplastificeerde) gaaspanelen van de bouwmarkt , zoiets als puppypanelen, die je met een haakse slijper op maat moet maken en die hang ik aan haken voor de opening... oerlelijk maar functioneel.
Door eelke
- pien - schreef: wo 12 aug 2020, 13:07 Ook een knuffel van mij :-*
We hebben in de slaapkamer 's nachts de ramen helemaal open staan, maar ja, als het niet waait heb je daar nog niks aan.
En een ventilator naast het bed.
We hebben 6 ventilatoren (niet allemaal tegelijk aan) en het is 30C in huis ondanks dat de zonkant dicht zit...'s nachts koelt het ook niet af...Rond 22 u is het nog 28C en in de nacht wordt het 23C maar zo gauw de zon weer op komt (vanochtend was het wat bewolkt...heerlijk...voor korte duur) wordt het weer f**king heet.
Ik word er zo sacherijnig van en soms tegen depressief aan... :-X

Wat voor plafondventilator heb je?
We willen airco voor de slaapkamer maar als we een stille kunnen vinden is dat ook wel fijn denk ik!
Ventilator in het raam zetten, dan blaast ie de koude lucht naar binnen.

Nou ja, koude lucht, iets minder warme lucht ;-)
Door Too
Sommige mensen, iknoemgeennamen, zijn zo harteloos dat ze hun allerliefste huisdier van z'n koelmatje af jagen omdat ze zelf een koude bips willen
;D
Door Kaela
Too schreef: wo 12 aug 2020, 14:36 Sommige mensen, iknoemgeennamen, zijn zo harteloos dat ze hun allerliefste huisdier van z'n koelmatje af jagen omdat ze zelf een koude bips willen
;D
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door - pien -
Too schreef: wo 12 aug 2020, 14:36 Sommige mensen, iknoemgeennamen, zijn zo harteloos dat ze hun allerliefste huisdier van z'n koelmatje af jagen omdat ze zelf een koude bips willen
;D
ik vond het wel een goeie tip van je, hier nog zo'n harteloos mens :biggrin2:
(ze liggen er niet op...ze liggen op de grond of op de natte handdoek op hun kussen, vandaar dat ik de vrijheid nam)
Door sam28
Mijn god wat is het heet. :o Ik ben het spuugzat en herken het depressieve. :-[
Ik heb dat altijd als de zon maar blijft schijnen, het 20+ graden is en er komt geen eind aan.
Door Suzanne
Eventueel kan een aircooler wat zijn. feitelijk een ventilator die koude lucht blaast omdat hij langs water / koelelement waait maar is "beter" dan een ventilator. Het is echter geen mobiele airco! Maar kan wel degelijk helpen.

Suzanne
Door Charlie Angel
;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Hier staan ze hem vrijwillig af, gaan er gewoon naast liggen. ::)
Door sam28
Ben aan het doorluchten voor werk. Eerder opgestaan daarvoor. Maar kannonne wat een muggen. Hele wolken komen er naar binnen :o
Ik wist niet dat ik dit ooit zou zeggen met mij toch serieuze spinnen fobie maar blij dat er spinnen in huis zitten! :o :o
Hopelijk eten ze ze op voor ik moet slapen vanavond
Door - pien -
sam28 schreef: wo 12 aug 2020, 17:57 Mijn god wat is het heet. :o Ik ben het spuugzat en herken het depressieve. :-[
Ik heb dat altijd als de zon maar blijft schijnen, het 20+ graden is en er komt geen eind aan.
:-*
Ik heb iets geweldigs ontdekt, heb 't ooit gelezen dat ze dat doen in de tropen : maak een doek nat (theedoek, handdoek, whatever) en leg het over je heen in bed, beste idee ooit!
Als je dan genoeg afgekoeld bent kun je je lakentje weer over je heen doen (ik lig onder een dekbedovertrek) en verder slapen, of je blijft onder je natte lappie liggen...maar het werkt fantastisch!
Wat de temperaturen betreft...ik tel de uren dat het nog zo heet is en zondag wordt het nog 26C (en voelt 'vies heet' :-X ) maar daarna gaat het naar acceptabele temperaturen met zelfs vrijdag 19C :groupwave2: Ja, ik heb alvast een dansje gedaan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door