Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑vr 07 aug 2020, 19:38 Vanmiddag om rond 16u zag ik in Amsterdam een man met zijn hond langs de fiets lopen.Ik vanmiddag rond 1700 ook zo'n gek.![]()
Hij fietste te ver weg om er wat van te zeggen maar ik kook dan ook echt!![]()
CindyMayella schreef: ↑za 08 aug 2020, 07:05 Tis zowat een beetje fris buitenMet deze temperaturen midden op de dag met honden in een auto zonder airco...pffff heel eerlijk? Ik zou het niet doen. Wat als je ook nog eens in een file terecht komt? Kun je in ieder geval iets van koelmatten o.i.d. meenemen?..... Voor de rest vind ik het maar niets die hitte..... vanmiddag rijden we richting Limburg voor een weekje... in de hittegolf
.... vorig jaar ook al voor elkaar gekregen om in de hittegolf in Brabant te zitten..... ff vraagje ivm hitte, auto en hondjes: we hebben geen airco in de auto (hondjes zitten in 1 auto bij ML en ik in de andere auto met de rest van de spullen, ook geen airco), achterramen stukje open laten voor frisse lucht?? We gaan pas rond half 1 weg omdat we pas om 3 uur in het huisje kunnen, onderweg stoppen we wel een keer voor een plaspauze.....
Kaela schreef: ↑za 08 aug 2020, 06:47 Hier net wakker en heb voordeur en achterdeur tegen elkaar open, net als de twee ramen in de woonkamer. Ventilator in een raam. Even een soort van frisse lucht naar binnen wapperen.Ben ik ook mee bezig, deuren open, ventilatoren aan. Maar het kwik daalt niet onder de 26.1 helaas.
Mandarijn schreef:Code oranje vanwege de warmte.......het is nu al warm hier en die vuurbal aan de hemel maakt het nog warmerIk noem m ook graag de koperen ploert.
pluk schreef: ↑vr 07 aug 2020, 20:20 Ik vanmiddag rond 1700 ook zo'n gek.Ooo wat goed van jou! Die denkt voortaan wel 2x na hoop ik!
Heb mn auto pal voor zn neus neergezet, m duidelijk gemaakt dat je dit niet moet doen, dat ie zn hand eens op t asfalt moet houden en m vervolgens heel beschaafd uitgescholden voor mafkees.![]()
Zijn verweer: t was maar een klein stukje![]()
Maar goed, hoop dat ie er de volgende keer toch even over nadenkt
CindyMayella schreef: ↑za 08 aug 2020, 07:05 Tis zowat een beetje fris buitenIk zou het niet doen, ik zou echt later vertrekken. Gisteren met airco en zonder hond in de file gestaan, maar je kan dan geen kant op hé... Je kunt ook vast wat later inchecken?..... Voor de rest vind ik het maar niets die hitte..... vanmiddag rijden we richting Limburg voor een weekje... in de hittegolf
.... vorig jaar ook al voor elkaar gekregen om in de hittegolf in Brabant te zitten..... ff vraagje ivm hitte, auto en hondjes: we hebben geen airco in de auto (hondjes zitten in 1 auto bij ML en ik in de andere auto met de rest van de spullen, ook geen airco), achterramen stukje open laten voor frisse lucht?? We gaan pas rond half 1 weg omdat we pas om 3 uur in het huisje kunnen, onderweg stoppen we wel een keer voor een plaspauze.....