Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3407897
Aah, das dan echt het einde in zicht!!! Leuk leuk!
En op de dag van jullie vertrek lijm je het slot van de buuf nog even dicht? :innocent:
Door Siberienne
#3407987
Gisteren maakte een kennis per ongeluk een kras(je) op de bus van de buurman. Je verzint het niet. Hij was niet thuis dus ze heeft een bericht in de brievenbus gedaan ...

Vandaag loopt buuv ineens met arm in het gips, commentaar van mijn meneer ‘kan ze minder makkelijk krassen maken op onze auto’

Overigens, hadden we hier dat gesprek over oude fotorolletjes? Ik had ze toch maar ingeleverd bij het Kruidvat, maar ze zijn ernstig vertraagd :P dus gaat niet meer lukken voor vertrek. Jammer maar helaas....
Laatst gewijzigd door Siberienne op di 04 aug 2020, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3408001
Siberienne schreef: di 04 aug 2020, 17:12 Gisteren maakte een kennis per ongeluk een kras(je) op de bus van de buurman. Je verzint het niet. Hij was niet thuis dus ze heeft een bericht in de brievenbus gedaan ...

Vandaag loopt buuv ineens met arm in het gips, commentaar van meneer ‘kan ze minder makkelijk krassen maken op onze auto


Overigens, hadden we hier dat gesprek over oude fotorolletjes? Ik had ze toch maar ingeleverd bij het Kruidvat, maar ze zijn ernstig vertraagd :P dus gaat niet meer lukken voor vertrek. Jammer maar helaas....
Dus een ander maakt een kras en hij breekt de arm van zijn vrouw? Even anoniem melden bij Veilig Thuis?
Door Siberienne
#3408004
Fioon schreef: di 04 aug 2020, 19:35 Dus een ander maakt een kras en hij breekt de arm van zijn vrouw? Even anoniem melden bij Veilig Thuis?
Nou het was mijn meneer die de opmerking maakte. Niet die meneer :biggrin2: was een wat flauw geintje van onze kant.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door