Lizzy schreef: ↑do 16 jul 2020, 07:11
Hartstikke mooi. Wat vond je interessant aan de bioresonantie? Kun je er wat meer over vertellen?
Ik wilde Ivy door laten meten vanwege jeukende oortjes en voetjes. Daar heeft ze niet steeds last van maar de oortjes in elk geval als ze loops is en daarna blijft het nog een tijdje opspelen. Voetjes meestal als het zomer is en er bloeiend gras is.
Toch kwam er niet uit dat ze last heeft van het gras, wel van pollen. Maar ja, pollen zitten natuurlijk ook overal. Ik spoel sinds vorige week haar voetjes af als we hebben gewandeld.
Ik heb zelf homeopathie gestudeerd en heb Ivy de laatste tijd behandeld met blaas- en niercompositum. Oren en nieren horen in de homeopathie bij elkaar. Er kwam inderdaad uit dat de nieren wat ondersteuning kunnen gebruiken en nu geef ik haar Pulsatilla. Ik moet zeggen, oortjes gaan wel wat beter. Maar ja, de loopsheid is inmiddels ook achter de rug dus dat helpt ook. Hopelijk werkt de Pulsatilla goed en krijgen we het onder controle.
Vanwege de voetjes krijgt ze Puur Derm.
Als je zelf van alles hebt geleerd in het alternatieve is bioresonantie ook interessant en het was voor mij leuk dat ik al de goede kant op had gedacht wat de oren betreft.