Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3405961
Wij hebben al ik denk 5 jaar een Philips XL type weet ik niet maar ben er nog steeds erg blij mee :D
We gebruiken hem eigenlijk alleen voor snacks, afbakbroodjes ed maar heb er ook wel kippenpoten en gehaktballen in gemaakt. Ging erg goed.
We zetten hem wel altijd buiten neer omdat hij zeker niet geurloos is en ook erg kan roken bij wat vettere dingen - daar is het spatdeksel ook voor maar die gebruiken we bij snacks eigenlijk nooit… Als spatdeksel hebben we een vlamverdeler van een paar euro van de Blokker.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3405971
Nou de kogel is door de kerk, het wordt een Philips HD 9650/90 vanwege de goede reviews (vooral de consumentenbond) en de reacties hier.
Ik kan hem straks al ophalen bij Coolblue in Groningen :D

Vanavond weer frietjes eten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3405978
Kim_S schreef: zo 28 jun 2020, 11:18 Nou de kogel is door de kerk, het wordt een Philips HD 9650/90 vanwege de goede reviews (vooral de consumentenbond) en de reacties hier.
Ik kan hem straks al ophalen bij Coolblue in Groningen :D

Vanavond weer frietjes eten :biggrin2:
Gefeliciteerd en voor vanavond smakelijk eten :)

Op Facebook zijn diverse groepen waarin tips en recepten worden gedeeld. En er is ook een heuse baktijden app :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3405987
Elf schreef: zo 28 jun 2020, 13:18 Wij hebben een Airfryer van Montana. Hier is geen Teflon e.d. in verwerkt. Wordt hier veel en naar tevredenheid gebruikt
Oh, ik wist niet dat die bestonden. De teflon laag was voor mij een reden om geen Airfryer te nemen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3405989
pluk schreef: zo 28 jun 2020, 13:28 Gefeliciteerd en voor vanavond smakelijk eten :)

Op Facebook zijn diverse groepen waarin tips en recepten worden gedeeld. En er is ook een heuse baktijden app :biggrin2:
Het was even onwennig, maar we hebben best lekker gegeten vanavond :)
Frietjes waren lekker, met de frikandellen moeten we nog wat finetunen :biggrin2:

En het schoonmaken viel me ook ontzettend mee. Van de week maar eens kijken wat er allemaal nog meer in bereid kan worden :D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3405990
Kim_S schreef: zo 28 jun 2020, 21:04 Het was even onwennig, maar we hebben best lekker gegeten vanavond :)
Frietjes waren lekker, met de frikandellen moeten we nog wat finetunen :biggrin2:

En het schoonmaken viel me ook ontzettend mee. Van de week maar eens kijken wat er allemaal nog meer in bereid kan worden :D
Het scheelt echt als je friet en snacks geschikt voor de oven of airfryer neemt.
Voor oven producten kun je toe met een lagere temperatuur (ongeveer -20 gr) en kortere duur (- 1/3 vd tijd).
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3405993
pluk schreef: zo 28 jun 2020, 21:23 Het scheelt echt als je friet en snacks geschikt voor de oven of airfryer neemt.
Voor oven producten kun je toe met een lagere temperatuur (ongeveer -20 gr) en kortere duur (- 1/3 vd tijd).
De frietjes waren wel ovenfrietjes, de frikandellen van Mora. Die schijnen toch wel te moeten kunnen van wat ik lees, al zijn het dan geen speciale voor in de oven. Ze waren wel te eten hoor, maar een beetje slapjes. Wie weet zijn ze de volgende keer beter (heb nog 1,5 doos in de vriezer dus het moet nog maar even zo ;D ).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3406048
Kim_S schreef: zo 28 jun 2020, 21:55 De frietjes waren wel ovenfrietjes, de frikandellen van Mora. Die schijnen toch wel te moeten kunnen van wat ik lees, al zijn het dan geen speciale voor in de oven. Ze waren wel te eten hoor, maar een beetje slapjes. Wie weet zijn ze de volgende keer beter (heb nog 1,5 doos in de vriezer dus het moet nog maar even zo ;D ).
De ovenvarianten (ook geschikt voor airfryer) van Mora gaan helemaal prima in de airfryer ;) Voor als je de 1,5 doos op hebt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3406064
Kaio schreef: ma 29 jun 2020, 17:40 De ovenvarianten (ook geschikt voor airfryer) van Mora gaan helemaal prima in de airfryer ;) Voor als je de 1,5 doos op hebt :biggrin2:
Das goed om te weten!
Nu maar de komende weken veul frikandellen eten :biggrin2:
Door El_Kato
#3406069
Wij hebben ook altijd de gewone frikandellen van Mora doe ze altijd iets van 12 minuten op 180 als ze nog te bleek zijn gaan ze nog een minuut of wat langer. Vind ze heerlijk :)

Kroketten, bitterballen ed nemen we altijd in de ovenvariant die lukken beter. Kaassoufles ook de volgende keer, heb nu de normale maar die zijn erg droog. Loempia’s zijn echt een aanrader heerlijk knapperig :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door